EPOS lanceert cashback campagne om bedrijven te laten investeren in kwalitatieve hybride werkoplossingen

Epos-604455

EPOS lanceert een cashback-campagne om bedrijven in staat te stellen te investeren in technologie oplossingen die samenwerking stimuleren en de productiviteit verhogen zonder te besparen op kwaliteit, duurzaamheid of prestaties. Deze campagne voor zakelijke klanten loopt van 1 oktober tot en met 31 december 2022. Zakelijke aankopen van geselecteerde producten in aanmerking voor een vaste cashback betaling voor elke gekochte eenheid.

Technologie-investeringen staan centraal bij het optimaliseren van moderne hybride werkmodellen. De juiste investering kan een basis bieden voor het creëren van naadloze ervaringen op het gebied van samenwerkingen. De cashback campagne van EPOS biedt bedrijven de kans om gezonde investeringen te doen met de mogelijkheid om te besparen en op te schalen.

Bij elke aankoop ontvangen bedrijven een vast cashbackbedrag. EPOS producten die deelnemen aan de campagne zijn veelzijdige audio-oplossingen uit de EPOS ADAPT headset-lijn en uit de premium speakerphone EXPAND-reeks. Hierbij is een cashback mogelijk tot wel €200 per eenheid van de EXPAND Vision 3T.

Simone Mareth, Director Marketing EMEA bij EPOS zegt: "Er staat een enorme druk op zakelijke beslissers om succesvolle hybride werkmodellen vorm te geven. Bedrijven worden tegenwoordig ook geconfronteerd met uitdagingen op meerdere fronten. Als het gaat om investeringen in IT-apparatuur en samenwerkingsoplossingen is elke uitgegeven euro belangrijk. Daarom lanceren we onze allereerste cashback-campagne. We begrijpen dat bedrijven met de juiste technologische oplossingen toekomstbestendig zijn en werkomgevingen kunnen creëren, zowel fysiek als virtueel,”

Er zijn oplossingen beschikbaar voor de behoeften van elke professional, of het nu gaat om het optimaliseren van een werkomgeving op afstand, een dynamische oplossing voor een hybride werknemer of het upgraden van fysieke vergaderruimtes om nieuwe samenwerkingsniveaus te ontsluiten.

Om in aanmerking te komen voor de cashback-campagne moeten bedrijven ten minste één deelnemend product hebben gekocht bij een erkend EPOS partner, in de benoemde regio's, tijdens de campagneperiode die loopt van 1 oktober tot en met 31 december 2022. Aankoopbewijzen moeten uiterlijk op 15 januari 2023 zijn ingediend. Claims kunnen hier worden verwerkt.

Deelnamegegevens en volledige voorwaarden zijn hier beschikbaar.

Meer over
Lees ook
Ergonomie op de werkvloer blijft achter, behoefte bij werknemers stijgt

Ergonomie op de werkvloer blijft achter, behoefte bij werknemers stijgt

Een onderzoek onder Nederlandse hybride- en thuiswerkers werpt licht op de belangrijkste werkbehoeften van kantoormedewerkers. Het onderzoek toont dat 59% van alle respondenten zegt dat ergonomische verantwoorde werkomstandigheden en ondersteuning voor hun gezondheid een belangrijkere rol spelen bij hun keuze van werkgever.

Poly en Appspace gaan samenwerking aan om werkplekcommmunicatie en digital signage te bieden

Poly en Appspace gaan samenwerking aan om werkplekcommmunicatie en digital signage te bieden

Poly en Appspace gaan samenwerking aan om werkplekcommmunicatie en digital signage te bieden op Poly Video OS-devices en zo de terugkeer naar kantoor te verbeteren. Poly integreert Appspace, een toonaangevende provider van software voor werkplekervaringen. Appspace stelt gebruikers van Poly Video OS-devices in staat om moderne teamcommunicatie en1

i3CAIR van i3-Technologies biedt eenvoudige oplossing voor veilige heropening van indoor-activiteiten en kantoren

i3CAIR van i3-Technologies biedt eenvoudige oplossing voor veilige heropening van indoor-activiteiten en kantoren

Nederland gaat langzamerhand weer open. Op 26 juni worden de coronamaatregelen verder versoepeld en dat betekent dat horeca-uitbaters, de evenementen- en cultuursector en sportscholen weer (meer) mensen binnen mogen ontvangen. Ook komt het thuiswerkadvies te vervallen en mogen we naar kantoor – mits je voldoende afstand kan houden