EPOS lanceert cashback campagne om bedrijven te laten investeren in kwalitatieve hybride werkoplossingen

Epos-604455

EPOS lanceert een cashback-campagne om bedrijven in staat te stellen te investeren in technologie oplossingen die samenwerking stimuleren en de productiviteit verhogen zonder te besparen op kwaliteit, duurzaamheid of prestaties. Deze campagne voor zakelijke klanten loopt van 1 oktober tot en met 31 december 2022. Zakelijke aankopen van geselecteerde producten in aanmerking voor een vaste cashback betaling voor elke gekochte eenheid.

Technologie-investeringen staan centraal bij het optimaliseren van moderne hybride werkmodellen. De juiste investering kan een basis bieden voor het creëren van naadloze ervaringen op het gebied van samenwerkingen. De cashback campagne van EPOS biedt bedrijven de kans om gezonde investeringen te doen met de mogelijkheid om te besparen en op te schalen.

Bij elke aankoop ontvangen bedrijven een vast cashbackbedrag. EPOS producten die deelnemen aan de campagne zijn veelzijdige audio-oplossingen uit de EPOS ADAPT headset-lijn en uit de premium speakerphone EXPAND-reeks. Hierbij is een cashback mogelijk tot wel €200 per eenheid van de EXPAND Vision 3T.

Simone Mareth, Director Marketing EMEA bij EPOS zegt: "Er staat een enorme druk op zakelijke beslissers om succesvolle hybride werkmodellen vorm te geven. Bedrijven worden tegenwoordig ook geconfronteerd met uitdagingen op meerdere fronten. Als het gaat om investeringen in IT-apparatuur en samenwerkingsoplossingen is elke uitgegeven euro belangrijk. Daarom lanceren we onze allereerste cashback-campagne. We begrijpen dat bedrijven met de juiste technologische oplossingen toekomstbestendig zijn en werkomgevingen kunnen creëren, zowel fysiek als virtueel,”

Er zijn oplossingen beschikbaar voor de behoeften van elke professional, of het nu gaat om het optimaliseren van een werkomgeving op afstand, een dynamische oplossing voor een hybride werknemer of het upgraden van fysieke vergaderruimtes om nieuwe samenwerkingsniveaus te ontsluiten.

Om in aanmerking te komen voor de cashback-campagne moeten bedrijven ten minste één deelnemend product hebben gekocht bij een erkend EPOS partner, in de benoemde regio's, tijdens de campagneperiode die loopt van 1 oktober tot en met 31 december 2022. Aankoopbewijzen moeten uiterlijk op 15 januari 2023 zijn ingediend. Claims kunnen hier worden verwerkt.

Deelnamegegevens en volledige voorwaarden zijn hier beschikbaar.

Meer over
Lees ook
Lexmark verbetert cloud-aanbod voor partners

Lexmark verbetert cloud-aanbod voor partners

Lexmark, wereldwijd leider in oplossingen voor beeldverwerking, introduceert nieuwe functies in zijn Cloud Services-aanbod voor partners. Het gaat onder meer om het monitoren van apparaten van derden, touchless print en een uitgebreide, gratis premium app-catalogus. Samen zorgen deze nieuwe functies ervoor dat partners hun klanten beter en effici&1

Dilaco neemt AIMED over

Dilaco neemt AIMED over

Het Brusselse Dilaco – aanbieder van IT-services, zoals cyber security, data analytics, AI, workplace-as-a-service en pionier van SOC-as-a-Service in België - rondde woensdag 16 september 2020 de overname van AIMED af. AIMED heeft haar hoofdkantoor in 's Hertogenbosch, Nederland, en heeft een innovatiekantoor in Zoetermeer, Nederland.

Panduit realiseert flexibele werkplekken met AV-oplossing in Philips Stadion

Panduit realiseert flexibele werkplekken met AV-oplossing in Philips Stadion

Panduit anticipeert op de toenemende vraag naar flexibel te gebruiken lokale werkruimten met een innovatieve oplossing voor live en virtueel samenwerken in het Philips Stadion. De leverancier van netwerkinfrastructuren heeft een audio-/videosysteem van het dochterbedrijf Atlona en een LiFi-oplossing van Signify geïnstalleerd in een multifunctionee1