EPOS lanceert cashback campagne om bedrijven te laten investeren in kwalitatieve hybride werkoplossingen

Epos-604455

EPOS lanceert een cashback-campagne om bedrijven in staat te stellen te investeren in technologie oplossingen die samenwerking stimuleren en de productiviteit verhogen zonder te besparen op kwaliteit, duurzaamheid of prestaties. Deze campagne voor zakelijke klanten loopt van 1 oktober tot en met 31 december 2022. Zakelijke aankopen van geselecteerde producten in aanmerking voor een vaste cashback betaling voor elke gekochte eenheid.

Technologie-investeringen staan centraal bij het optimaliseren van moderne hybride werkmodellen. De juiste investering kan een basis bieden voor het creëren van naadloze ervaringen op het gebied van samenwerkingen. De cashback campagne van EPOS biedt bedrijven de kans om gezonde investeringen te doen met de mogelijkheid om te besparen en op te schalen.

Bij elke aankoop ontvangen bedrijven een vast cashbackbedrag. EPOS producten die deelnemen aan de campagne zijn veelzijdige audio-oplossingen uit de EPOS ADAPT headset-lijn en uit de premium speakerphone EXPAND-reeks. Hierbij is een cashback mogelijk tot wel €200 per eenheid van de EXPAND Vision 3T.

Simone Mareth, Director Marketing EMEA bij EPOS zegt: "Er staat een enorme druk op zakelijke beslissers om succesvolle hybride werkmodellen vorm te geven. Bedrijven worden tegenwoordig ook geconfronteerd met uitdagingen op meerdere fronten. Als het gaat om investeringen in IT-apparatuur en samenwerkingsoplossingen is elke uitgegeven euro belangrijk. Daarom lanceren we onze allereerste cashback-campagne. We begrijpen dat bedrijven met de juiste technologische oplossingen toekomstbestendig zijn en werkomgevingen kunnen creëren, zowel fysiek als virtueel,”

Er zijn oplossingen beschikbaar voor de behoeften van elke professional, of het nu gaat om het optimaliseren van een werkomgeving op afstand, een dynamische oplossing voor een hybride werknemer of het upgraden van fysieke vergaderruimtes om nieuwe samenwerkingsniveaus te ontsluiten.

Om in aanmerking te komen voor de cashback-campagne moeten bedrijven ten minste één deelnemend product hebben gekocht bij een erkend EPOS partner, in de benoemde regio's, tijdens de campagneperiode die loopt van 1 oktober tot en met 31 december 2022. Aankoopbewijzen moeten uiterlijk op 15 januari 2023 zijn ingediend. Claims kunnen hier worden verwerkt.

Deelnamegegevens en volledige voorwaarden zijn hier beschikbaar.

Meer over
Lees ook
Werken op afstand: bijna helft van de werknemers ervaart meer werkdruk, maar bijna driekwart voelt zich meer op hun gemak

Werken op afstand: bijna helft van de werknemers ervaart meer werkdruk, maar bijna driekwart voelt zich meer op hun gemak

Werken op afstand is niet langer een incidenteel werk-extraatje. Door de pandemie hebben werknemers wereldwijd de kans gekregen om het werken op afstand uit te proberen. Voor velen is op afstand of hybride werken al het ‘nieuwe normaal’. Kaspersky ondervroeg 4.303 IT-medewerkers uit 31 landen om erachter te komen hoe bedrijven en mensen zich hebbe1

Lexmark: de 3 tech trends in 2022

Lexmark: de 3 tech trends in 2022

Nu we het einde van 2021 naderen, kijken bedrijven vooruit naar een nieuw jaar vol innovatie en groei. Aangezien de pandemie landen over de hele wereld in zijn greep houdt, zijn organisaties nog steeds op zoek naar hybride oplossingen of thuiswerkoplossingen voor hun personeelsbestand. En het lijkt dat dit een langdurige trend zal worden.

Twee derde IT-professionals overtuigd van thuiswerken

Twee derde IT-professionals overtuigd van thuiswerken

Twee derde van de IT-experts wereldwijd staat positief tegenover thuiswerken, en bij ruim 60% van hen heeft dat geleid tot een betere werk-privébalans. Dit blijkt uit internationaal onderzoek van Matrix42, wereldwijd leverancier van digital workspace-oplossingen.