EPOS lanceert cashback campagne om bedrijven te laten investeren in kwalitatieve hybride werkoplossingen

Epos-604455

EPOS lanceert een cashback-campagne om bedrijven in staat te stellen te investeren in technologie oplossingen die samenwerking stimuleren en de productiviteit verhogen zonder te besparen op kwaliteit, duurzaamheid of prestaties. Deze campagne voor zakelijke klanten loopt van 1 oktober tot en met 31 december 2022. Zakelijke aankopen van geselecteerde producten in aanmerking voor een vaste cashback betaling voor elke gekochte eenheid.

Technologie-investeringen staan centraal bij het optimaliseren van moderne hybride werkmodellen. De juiste investering kan een basis bieden voor het creëren van naadloze ervaringen op het gebied van samenwerkingen. De cashback campagne van EPOS biedt bedrijven de kans om gezonde investeringen te doen met de mogelijkheid om te besparen en op te schalen.

Bij elke aankoop ontvangen bedrijven een vast cashbackbedrag. EPOS producten die deelnemen aan de campagne zijn veelzijdige audio-oplossingen uit de EPOS ADAPT headset-lijn en uit de premium speakerphone EXPAND-reeks. Hierbij is een cashback mogelijk tot wel €200 per eenheid van de EXPAND Vision 3T.

Simone Mareth, Director Marketing EMEA bij EPOS zegt: "Er staat een enorme druk op zakelijke beslissers om succesvolle hybride werkmodellen vorm te geven. Bedrijven worden tegenwoordig ook geconfronteerd met uitdagingen op meerdere fronten. Als het gaat om investeringen in IT-apparatuur en samenwerkingsoplossingen is elke uitgegeven euro belangrijk. Daarom lanceren we onze allereerste cashback-campagne. We begrijpen dat bedrijven met de juiste technologische oplossingen toekomstbestendig zijn en werkomgevingen kunnen creëren, zowel fysiek als virtueel,”

Er zijn oplossingen beschikbaar voor de behoeften van elke professional, of het nu gaat om het optimaliseren van een werkomgeving op afstand, een dynamische oplossing voor een hybride werknemer of het upgraden van fysieke vergaderruimtes om nieuwe samenwerkingsniveaus te ontsluiten.

Om in aanmerking te komen voor de cashback-campagne moeten bedrijven ten minste één deelnemend product hebben gekocht bij een erkend EPOS partner, in de benoemde regio's, tijdens de campagneperiode die loopt van 1 oktober tot en met 31 december 2022. Aankoopbewijzen moeten uiterlijk op 15 januari 2023 zijn ingediend. Claims kunnen hier worden verwerkt.

Deelnamegegevens en volledige voorwaarden zijn hier beschikbaar.

Meer over
Lees ook
Nederlandse Apple Premium Reseller Amac Pro een van de eerste Jamf MSP-partners ter wereld

Nederlandse Apple Premium Reseller Amac Pro een van de eerste Jamf MSP-partners ter wereld

Jamf, specialist in Apple-beheer, gaat samenwerken met de Nederlandse Apple Premium Reseller Amac Pro. Amac Pro, het onderdeel van Amac voor het bedrijfsleven, het onderwijs en de zorg, is daarmee wereldwijd een van de eerste MSP-partners van Jamf. Als Managed Service Provider (MSP) gaat Amac Pro met behulp van het Jamf-platform het beheer van App1

Twee derde Europese bedrijven verhoogt IT-budget voor overstap naar hybride en op afstand werken

Twee derde Europese bedrijven verhoogt IT-budget voor overstap naar hybride en op afstand werken

Twee derde (65%) van de Europese IT-beslissers heeft de komende tijd meer budget tot zijn beschikking om op afstand werken en hybride vormen van werk te faciliteren, en om de bedrijfscontinuïteit te kunnen ondersteunen. Dat blijkt uit het onderzoek ‘The Hybrid Shift: Managing an increasingly remote workforce’ door Dynabook Europe GmbH.

Hoogwaardige audio wordt een essentieel onderdeel van onderwijs op afstand

Hoogwaardige audio wordt een essentieel onderdeel van onderwijs op afstand

Het onderwijs ondergaat snelle en fundamentele veranderingen, met 1,6 miljard kinderen in bijna 200 landen die het afgelopen jaar buiten het klaslokaal onderwijs kregen. Zowel docenten als studenten moesten zich aanpassen aan de nieuwe realiteit van leren op afstand en nieuwe manieren vinden om verbinding te maken