EPOS lanceert cashback campagne om bedrijven te laten investeren in kwalitatieve hybride werkoplossingen

Epos-604455

EPOS lanceert een cashback-campagne om bedrijven in staat te stellen te investeren in technologie oplossingen die samenwerking stimuleren en de productiviteit verhogen zonder te besparen op kwaliteit, duurzaamheid of prestaties. Deze campagne voor zakelijke klanten loopt van 1 oktober tot en met 31 december 2022. Zakelijke aankopen van geselecteerde producten in aanmerking voor een vaste cashback betaling voor elke gekochte eenheid.

Technologie-investeringen staan centraal bij het optimaliseren van moderne hybride werkmodellen. De juiste investering kan een basis bieden voor het creëren van naadloze ervaringen op het gebied van samenwerkingen. De cashback campagne van EPOS biedt bedrijven de kans om gezonde investeringen te doen met de mogelijkheid om te besparen en op te schalen.

Bij elke aankoop ontvangen bedrijven een vast cashbackbedrag. EPOS producten die deelnemen aan de campagne zijn veelzijdige audio-oplossingen uit de EPOS ADAPT headset-lijn en uit de premium speakerphone EXPAND-reeks. Hierbij is een cashback mogelijk tot wel €200 per eenheid van de EXPAND Vision 3T.

Simone Mareth, Director Marketing EMEA bij EPOS zegt: "Er staat een enorme druk op zakelijke beslissers om succesvolle hybride werkmodellen vorm te geven. Bedrijven worden tegenwoordig ook geconfronteerd met uitdagingen op meerdere fronten. Als het gaat om investeringen in IT-apparatuur en samenwerkingsoplossingen is elke uitgegeven euro belangrijk. Daarom lanceren we onze allereerste cashback-campagne. We begrijpen dat bedrijven met de juiste technologische oplossingen toekomstbestendig zijn en werkomgevingen kunnen creëren, zowel fysiek als virtueel,”

Er zijn oplossingen beschikbaar voor de behoeften van elke professional, of het nu gaat om het optimaliseren van een werkomgeving op afstand, een dynamische oplossing voor een hybride werknemer of het upgraden van fysieke vergaderruimtes om nieuwe samenwerkingsniveaus te ontsluiten.

Om in aanmerking te komen voor de cashback-campagne moeten bedrijven ten minste één deelnemend product hebben gekocht bij een erkend EPOS partner, in de benoemde regio's, tijdens de campagneperiode die loopt van 1 oktober tot en met 31 december 2022. Aankoopbewijzen moeten uiterlijk op 15 januari 2023 zijn ingediend. Claims kunnen hier worden verwerkt.

Deelnamegegevens en volledige voorwaarden zijn hier beschikbaar.

Meer over
Lees ook
Onderzoek van Xerox: mkb-bedrijven gebruiken automatisering, digitalisering en security om sterker uit de pandemie te komen

Onderzoek van Xerox: mkb-bedrijven gebruiken automatisering, digitalisering en security om sterker uit de pandemie te komen

Een jaar na de uitbraak van het coronavirus ervaren nog veel mkb-bedrijven moeilijkheden, maar uit een nieuw onderzoek van Xerox (NYSE: XRX) blijkt dat 80 procent van die bedrijven denkt sterker uit de pandemie te komen door taken en processen te automatiseren. Daarnaast was volgens het onderzoek 85 procent van de ondervraagde bedrijven het afgelo1

Pas op met de thuisprinter - deze is vaak een vergeten veiligheidslek

Pas op met de thuisprinter - deze is vaak een vergeten veiligheidslek

Thuiswerken is sinds maart 2020 voor veel organisaties normaal geworden. De verwachting is ook dat we niet meer teruggaan naar de oude situatie, maar een mix krijgen tussen op kantoor en thuis werken. Veel organisaties hebben daarop ingespeeld door medewerkers te voorzien van een goede bureaustoel, een goed bureau, een groot scherm en andere midde1

Ergotron biedt meeslepende kijkervaring voor kantoorwerkers en gamers met nieuwe HX bureaumonitorarm met HD Pivot

Ergotron biedt meeslepende kijkervaring voor kantoorwerkers en gamers met nieuwe HX bureaumonitorarm met HD Pivot

Ergotron, een wereldwijd bedrijf dat zich richt op het verbeteren van de manier waarop mensen werken, leren, spelen en voor anderen zorgen, heeft vandaag zijn HX Desk Monitor Arm met HD Pivot, een monitorarm die speciaal ontworpen is voor diepe, ultrabrede gebogen monitoren, in de EMEA-regio geïntroduceerd.