Rinkel lanceert ‘AI insights’

rinkel

Rinkel introduceert als eerste telecomaanbieder een AI-tool waarmee ondernemers meer rendement uit hun zakelijke telefoongesprekken halen. Met de introductie van AI insights maakt Rinkel AI toegankelijk voor het midden- en kleinbedrijf door het bieden van een uitgebreide AI-speech-to-text toepassing, die automatisch samenvattingen schrijft, telefoongesprekken analyseert en het sentiment van het gesprek bepaalt.

De bevindingen van AI insights staan in een overzichtelijk dashboard en via filters kunnen gebruikers gemakkelijk trends en patronen identificeren. AI insights, dat beschikbaar is voor nieuwe en bestaande Rinkel abonnees, helpt met het krijgen van bruikbare inzichten in de behoeften en knelpunten van klanten en ondersteunt ondernemers bij het inzichtelijk maken van de mate van tevredenheid bij zakelijke gesprekken. Daarnaast biedt AI insights inzicht in trends en patronen, waarmee mkb’ers de klantervaring verbeteren, de efficiëntie verhogen en de productiviteit van hun teams optimaliseren.

Tijdens een maandenlange bètatest onder meer dan honderd klanten bleek de AI-oplossing de verwachtingen te overtreffen en bijzonder goed overweg te kunnen met de Nederlandse taal. Wat vooral opviel is dat ondernemers de functionaliteit gemakkelijk in hun bedrijfsvoering kunnen integreren. De speech-to-text toepassing verstaat de gesprekken goed en maakt samenvattingen waar gebruikers echt waarde uit halen.

Jeroen van Vierzen, CEO & oprichter van Rinkel: “AI insights is ontstaan vanuit onze visie om ondernemers te ondersteunen met een eigen AI-tool, waarmee ze kostbare tijd besparen. Daarnaast is AI insights gemakkelijk te koppelen met veel CRM-systemen en hebben we het mogelijk gemaakt om gespreksdata te integreren met talloze applicaties, zoals HubSpot, Pipedrive en Salesforce. Met de input van AI insights verrijken ondernemers hun CRM-systeem en verbeteren ze de dienstverlening naar klanten.”

Meer over
Lees ook
EPOS kondigt de lancering aan van de IMPACT 5000T-reeks

EPOS kondigt de lancering aan van de IMPACT 5000T-reeks

EPOS kondigt de lancering aan van de IMPACT 5000T-reeks, een flexibele draadloze DECT-headset die voldoet aan de specificaties van Microsoft Teams Open Office. Deze headset staat garant voor superieur geluid, zelfs in lawaaiige kantoren.

SAP verbetert customer experience en bedrijfsactiviteiten met nieuwe generatieve AI-mogelijkheden

SAP verbetert customer experience en bedrijfsactiviteiten met nieuwe generatieve AI-mogelijkheden

SAP kondigt nieuwe generatieve AI-mogelijkheden aan binnen het SAP CX-portfolio, inclusief de nieuwe generatieve AI-copiloot Joule. Met deze nieuwe mogelijkheden kunnen bedrijven tijdrovende taken automatiseren en gegevens uit het hele bedrijf snel analyseren. Dit levert waardevolle en bruikbare inzichten op die resulteren in intelligente, geperso1

SAP vereenvoudigt cloudadoptie met nieuwe cloudaanbiedingen

SAP vereenvoudigt cloudadoptie met nieuwe cloudaanbiedingen

SAP introduceert de 2023 release van SAP S/4HANA Cloud, private edition. Ook brengt het technologiebedrijf een ‘premium plus package’ en een conversie- en moderniseringsprogramma voor RISE with SAP op de markt.