Rinkel lanceert ‘AI insights’

rinkel

Rinkel introduceert als eerste telecomaanbieder een AI-tool waarmee ondernemers meer rendement uit hun zakelijke telefoongesprekken halen. Met de introductie van AI insights maakt Rinkel AI toegankelijk voor het midden- en kleinbedrijf door het bieden van een uitgebreide AI-speech-to-text toepassing, die automatisch samenvattingen schrijft, telefoongesprekken analyseert en het sentiment van het gesprek bepaalt.

De bevindingen van AI insights staan in een overzichtelijk dashboard en via filters kunnen gebruikers gemakkelijk trends en patronen identificeren. AI insights, dat beschikbaar is voor nieuwe en bestaande Rinkel abonnees, helpt met het krijgen van bruikbare inzichten in de behoeften en knelpunten van klanten en ondersteunt ondernemers bij het inzichtelijk maken van de mate van tevredenheid bij zakelijke gesprekken. Daarnaast biedt AI insights inzicht in trends en patronen, waarmee mkb’ers de klantervaring verbeteren, de efficiëntie verhogen en de productiviteit van hun teams optimaliseren.

Tijdens een maandenlange bètatest onder meer dan honderd klanten bleek de AI-oplossing de verwachtingen te overtreffen en bijzonder goed overweg te kunnen met de Nederlandse taal. Wat vooral opviel is dat ondernemers de functionaliteit gemakkelijk in hun bedrijfsvoering kunnen integreren. De speech-to-text toepassing verstaat de gesprekken goed en maakt samenvattingen waar gebruikers echt waarde uit halen.

Jeroen van Vierzen, CEO & oprichter van Rinkel: “AI insights is ontstaan vanuit onze visie om ondernemers te ondersteunen met een eigen AI-tool, waarmee ze kostbare tijd besparen. Daarnaast is AI insights gemakkelijk te koppelen met veel CRM-systemen en hebben we het mogelijk gemaakt om gespreksdata te integreren met talloze applicaties, zoals HubSpot, Pipedrive en Salesforce. Met de input van AI insights verrijken ondernemers hun CRM-systeem en verbeteren ze de dienstverlening naar klanten.”

Meer over
Lees ook
SAP voegt generatieve AI toe aan SAP Datasphere

SAP voegt generatieve AI toe aan SAP Datasphere

Softwarebedrijf SAP SE lanceert nieuwe oplossingen waarmee organisaties hun data effectiever kunnen inzetten. Hiermee creëren zij verbeterde inzichten en versnelde groei en realiseren zij meer efficiëntie binnen het tijdperk van kunstmatige intelligentie. Met de toevoeging van onder meer generatieve AI aan SAP Datasphere kunnen bedrijven hun bedri1

SoftwareOne: Copilot nu voor iedereen beschikbaar, maar let op de databeveiliging

SoftwareOne: Copilot nu voor iedereen beschikbaar, maar let op de databeveiliging

Deze week maakte Microsoft bekend dat Copilot voor Microsoft 365, de virtuele AI-assistent van Microsoft, beschikbaar is voor alle organisaties zonder minimale afname van 300 licenties. Dit is goed nieuws voor alle bedrijven die willen starten met Copilot. Een pilot draaien met een kleine groep medewerkers kan vanaf nu. SoftwareOne begeleidt organ1

SAP introduceert generatieve AI-functies voor ontwikkelaars

SAP introduceert generatieve AI-functies voor ontwikkelaars

SAP onthult innovaties in generatieve AI applicatieontwikkeling, ondersteuning voor vectordatabases en nieuwe leermiddelen - SAP heeft een uitgebreide serie van generatieve AI-mogelijkheden gericht op ontwikkelaars aangekondigd. Hiermee moeten zij de businesskansen die deze technologie biedt gemakkelijker kunnen verzilveren. SAP deed deze aankond1