EPOS lanceert cashback campagne om bedrijven te laten investeren in kwalitatieve hybride werkoplossingen

Epos-604455

EPOS lanceert een cashback-campagne om bedrijven in staat te stellen te investeren in technologie oplossingen die samenwerking stimuleren en de productiviteit verhogen zonder te besparen op kwaliteit, duurzaamheid of prestaties. Deze campagne voor zakelijke klanten loopt van 1 oktober tot en met 31 december 2022. Zakelijke aankopen van geselecteerde producten in aanmerking voor een vaste cashback betaling voor elke gekochte eenheid.

Technologie-investeringen staan centraal bij het optimaliseren van moderne hybride werkmodellen. De juiste investering kan een basis bieden voor het creëren van naadloze ervaringen op het gebied van samenwerkingen. De cashback campagne van EPOS biedt bedrijven de kans om gezonde investeringen te doen met de mogelijkheid om te besparen en op te schalen.

Bij elke aankoop ontvangen bedrijven een vast cashbackbedrag. EPOS producten die deelnemen aan de campagne zijn veelzijdige audio-oplossingen uit de EPOS ADAPT headset-lijn en uit de premium speakerphone EXPAND-reeks. Hierbij is een cashback mogelijk tot wel €200 per eenheid van de EXPAND Vision 3T.

Simone Mareth, Director Marketing EMEA bij EPOS zegt: "Er staat een enorme druk op zakelijke beslissers om succesvolle hybride werkmodellen vorm te geven. Bedrijven worden tegenwoordig ook geconfronteerd met uitdagingen op meerdere fronten. Als het gaat om investeringen in IT-apparatuur en samenwerkingsoplossingen is elke uitgegeven euro belangrijk. Daarom lanceren we onze allereerste cashback-campagne. We begrijpen dat bedrijven met de juiste technologische oplossingen toekomstbestendig zijn en werkomgevingen kunnen creëren, zowel fysiek als virtueel,”

Er zijn oplossingen beschikbaar voor de behoeften van elke professional, of het nu gaat om het optimaliseren van een werkomgeving op afstand, een dynamische oplossing voor een hybride werknemer of het upgraden van fysieke vergaderruimtes om nieuwe samenwerkingsniveaus te ontsluiten.

Om in aanmerking te komen voor de cashback-campagne moeten bedrijven ten minste één deelnemend product hebben gekocht bij een erkend EPOS partner, in de benoemde regio's, tijdens de campagneperiode die loopt van 1 oktober tot en met 31 december 2022. Aankoopbewijzen moeten uiterlijk op 15 januari 2023 zijn ingediend. Claims kunnen hier worden verwerkt.

Deelnamegegevens en volledige voorwaarden zijn hier beschikbaar.

Meer over
Lees ook
Dynabook: Vier tips voor meer werknemersbetrokkenheid in de zorg in tijden van hybride werken

Dynabook: Vier tips voor meer werknemersbetrokkenheid in de zorg in tijden van hybride werken

Sinds 2020 zijn zorgverleners gewend geraakt aan het gebruik van digitale hulpmiddelen om zorg op afstand te verlenen. Dit geldt met name op het vlak van preventieve zorg, geestelijke gezondheidszorg en de medische nazorg. Maar naarmate de overgang naar hybride manieren van werken zich in de hele zorgsector voortzet, rijzen er veel vragen over wat1

Hybride werken is véél meer dan thuis inloggen op je laptop

Hybride werken is véél meer dan thuis inloggen op je laptop

Het werken op andere plekken dan op kantoor stelt IT-afdelingen van bedrijven voor nieuwe uitdagingen. Concepten, processen en technologie die oorspronkelijk ontwikkeld is om alleen ‘at the office’ gebruikt te worden, moet nu ook op afstand bereikbaar zijn. Een groot kantoor wordt ingewisseld voor honderden – zo niet duizenden – thuiskantoren. Daa1

Bynder houdt deze zomer een vierdaagse werkweek aan

Bynder houdt deze zomer een vierdaagse werkweek aan

De van oorsprong Nederlandse digital asset management (DAM) specialist Bynder voert met ingang van 1 juli een vierdaagse werkweek in tijdens de zomer van 2022. Dankzij deze vierdaagse werkweek krijgen de ruim 450 medewerkers van Bynder over de hele wereld de flexibiliteit om hun werkdagen beter te in te delen en meer tijd te besteden aan hun menta1