Tweede servicecentrum brengt Panasonic Connect Europe nog dichter bij zijn klanten

panasonic-logo

Panasonic heeft vandaag officieel zijn nieuwe Europese servicecentrum in Boedapest, Hongarije geopend. Het centrum ondersteunt de service- en reparatieactiviteiten voor klanten in Europa met een uitgebreid scala aan diensten. Het servicecentrum van 1.000 m2 is opgezet ter aanvulling van het bestaande centrum in Cardiff, Wales. Het ondersteunt het streven van Panasonic Connect Europe om met een reeks technologische producten, oplossingen en diensten bij te dragen aan het succes van bedrijven in productie, logistiek en supply chain, retail, de publieke sector en entertainment en media.
 
De twee servicecentra zullen als één team samenwerken om klanten reparatie- en serviceondersteuningsopties te bieden voor de Panasonic Connect Europe-divisies, waaronder Broadcast &ProAV en Visual Solutions. De locatie in Boedapest is uitstekend gesitueerd om producenten te ondersteunen met behulp van de SMT Production and Robot & Welding-oplossingen van de Panasonic Factory Solutions-divisie en om testfaciliteiten te bieden voor de divisie Business and Industry Solutions.
 
"Panasonic Connect Europe heeft zijn reputatie opgebouwd aan de hand van hoogwaardige producten en oplossingen in combinatie met 'best in class' ondersteuning voor zijn klanten in de business-to-business sectoren. De toevoeging van het service- en reparatiecentrum in Boedapest stelt ons in staat om nog dichter bij onze klanten te staan en ze een steeds snellere en efficiëntere ondersteuning aan te bieden die bijdraagt aan hun succes", aldus Donald Maidment, hoofd klantenservice bij Panasonic Connect Europe.
 
De locatie in Boedapest werd gekozen vanwege de grote pool aan technisch talent dat mede ontwikkeld is door de regionale universiteiten, en vanwege de betrokkenheid en de klantgerichte mindset van de werknemers in Hongarije. Bovendien zorgen de nabijheid van het servicecentrum en de goede verbindingen met alle grote vervoerders voor een snelle en efficiënte logistiek voor het ophalen en retourneren van de producten. 
 
Hiroyuki Nishiuma, CEO van Panasonic Connect Europe, bij de opening van het nieuwe centrum: "Ons bedrijf is iets meer dan een jaar geleden getransformeerd naar een nieuwe en wendbare organisatie die is ontworpen om snel te reageren op de eisen van onze klanten in verschillende sectoren. De oprichting van ons tweede servicecentrum in Boedapest is een nieuwe belangrijke stap in het realiseren van onze belofte om onze productexpertise te combineren met onze verbeterde oplossingen om bedrijven te helpen hun activiteiten te transformeren."
Lees ook
Poly verkoopt dertig miljoenste IP-telefoon

Poly verkoopt dertig miljoenste IP-telefoon

Poly heeft een nieuwe mijlpaal bereikt: het bedrijf verkocht in maart zijn dertig miljoenste IP-telefoon. En dat op een moment dat de markt snelle veranderingen doormaakt: steeds meer bedrijven stappen door de coronapandemie over van op on premise gebaseerde telefoonsystemen naar de cloud en zoeken naar manieren om hun werknemers gemakkelijk te on1

Poly’s DECT-headsets bieden ultieme betrouwbaarheid en helderheid in alle gesprekken

Poly’s DECT-headsets bieden ultieme betrouwbaarheid en helderheid in alle gesprekken

Poly lanceert de Savi 7300 Office Series. Dit is de nieuwste toevoeging in het aanbod van populaire Savi-draadloze headsets. De Savi 7300 Office Series, ontwikkeld met uitgebreide DECT™ beveiliging en Poly’s hoogwaardige audio, bieden de zekerheid van maximale privacy en helderheid voor alle gesprekken, zelfs in ruimtes die gedeeld worden zoals ca1

Poly Rove: de eerste telefoons met ingebouwde antimicrobiële technologie van Microban

Poly Rove: de eerste telefoons met ingebouwde antimicrobiële technologie van Microban

Poly introduceert de nieuwe Poly Rove DECT IP-telefoons. De Rove-telefoons zijn de eerste en enige telefoons met ingebouwde antimicrobiële productbescherming van Microban. Microban is marktleider op het gebied van antimicrobiële technologie