Poly verkoopt dertig miljoenste IP-telefoon

poly

Poly heeft een nieuwe mijlpaal bereikt: het bedrijf verkocht in maart zijn dertig miljoenste IP-telefoon. En dat op een moment dat de markt snelle veranderingen doormaakt: steeds meer bedrijven stappen door de coronapandemie over van op on premise gebaseerde telefoonsystemen naar de cloud en zoeken naar manieren om hun werknemers gemakkelijk te ondersteunen met verschillende oplossingen, zoals IP-telefoons en conference-telefoons. Daarbij moeten de werknemers vanaf elke mogelijke locatie probleemloos kunnen werken.  
 
Poly is een trusted provider van veelzijdige, hoogwaardige telefoonoplossingen voor een breed scala aan klanten: van Fortune 500-bedrijven tot non-profitorganisaties. Het verhaal begon circa twintig jaar geleden met Polycom’s allereerste SoundStation conferencetelefoon, die nu in het Amerikaanse Smithsonian-museum staat tentoongesteld. Sindsdien zijn de producten van Poly altijd meegegroeid met de communicatiebehoeften op de werkvloer.  
 
Ook te midden van de coronapandemie heeft het bedrijf bewezen zijn klanten probleemloos te kunnen ondersteunen. Zo is Poly toonaangevend op het gebied van professionele oplossingen die helpen de uitdagingen rondom een hybride workforce te tackelen. Onder meer zijn slimme conferencetelefoon (de Poly Trio C60), slimme speakerphones (de Poly Sync-familie) en de met antimicrobiële technologie uitgeruste Poly Rove-telefoons helpen Poly-klanten om hun werknemers naadloos en veilig te laten werken – vanaf elke locatie.  
 
John Lamarque, vice president en general manager van de afdeling voice collaboration en professional headset bij Poly: “Het is de missie van Poly om elk type werkplek te voorzien van professionele audiotechnologie en hoogwaardige telefoons die voldoen aan elke behoefte. Het maakt daarbij niet uit wáár je werkt, het belangrijkst is, is dat je je kunt focussen op je kerntaken.” 
 
“Poly’s verschillende IP-telefoons voorzien in een van de beste audio-ervaringen op de markt”, aldus Alaa Saayed, ICT industry director bij Frost & Sullivan. “Het bedrijf heeft zijn portfolio de afgelopen jaren op succesvolle wijze versterkt met onder meer de introductie van nieuwe desktopmodellen, geavanceerde features en mogelijkheden en een steengoed endpointmanagementsysteem waarmee bedrijven hun Poly-telefoons eenvoudig beheren, provisionen en updaten.” 
Lees ook
Tweede servicecentrum brengt Panasonic Connect Europe nog dichter bij zijn klanten

Tweede servicecentrum brengt Panasonic Connect Europe nog dichter bij zijn klanten

Panasonic heeft vandaag officieel zijn nieuwe Europese servicecentrum in Boedapest, Hongarije geopend. Het centrum ondersteunt de service- en reparatieactiviteiten voor klanten in Europa met een uitgebreid scala aan diensten. Het servicecentrum van 1.000 m2 is opgezet ter aanvulling van het bestaande centrum in Cardiff, Wales. Het ondersteunt het1

Snom vindt de telefoon opnieuw uit

Snom vindt de telefoon opnieuw uit

Heeft de klassieke kantoortelefoon zijn tijd gehad?? Deze gedachte wordt de laatste jaren vaak geuit. De reden voor deze indruk ligt ongetwijfeld in het vaak lompe ontwerp van de toestellen en het gebrek aan functies of beter in het feit dat er geen rekening wordt gehouden met de huidige behoeften van de gebruikers.

Poly identificeert zes basispersona’s op de werkplek en opkomende trends

Poly identificeert zes basispersona’s op de werkplek en opkomende trends

Poly (NYSE: POLY) heeft in een onderzoek zes kenmerkende persona’s en hun bijbehorende opkomende trends geïdentificeerd. Doel van het onderzoek [1] is om de behoeften op het vlak van werkplektechnologie in kaart te brengen. Het is belangrijk dat bedrijven op de hoogte zijn van die behoeften en dat ze de juiste technologie implementeren, om zo opti1