Tweede servicecentrum brengt Panasonic Connect Europe nog dichter bij zijn klanten

panasonic-logo

Panasonic heeft vandaag officieel zijn nieuwe Europese servicecentrum in Boedapest, Hongarije geopend. Het centrum ondersteunt de service- en reparatieactiviteiten voor klanten in Europa met een uitgebreid scala aan diensten. Het servicecentrum van 1.000 m2 is opgezet ter aanvulling van het bestaande centrum in Cardiff, Wales. Het ondersteunt het streven van Panasonic Connect Europe om met een reeks technologische producten, oplossingen en diensten bij te dragen aan het succes van bedrijven in productie, logistiek en supply chain, retail, de publieke sector en entertainment en media.
 
De twee servicecentra zullen als één team samenwerken om klanten reparatie- en serviceondersteuningsopties te bieden voor de Panasonic Connect Europe-divisies, waaronder Broadcast &ProAV en Visual Solutions. De locatie in Boedapest is uitstekend gesitueerd om producenten te ondersteunen met behulp van de SMT Production and Robot & Welding-oplossingen van de Panasonic Factory Solutions-divisie en om testfaciliteiten te bieden voor de divisie Business and Industry Solutions.
 
"Panasonic Connect Europe heeft zijn reputatie opgebouwd aan de hand van hoogwaardige producten en oplossingen in combinatie met 'best in class' ondersteuning voor zijn klanten in de business-to-business sectoren. De toevoeging van het service- en reparatiecentrum in Boedapest stelt ons in staat om nog dichter bij onze klanten te staan en ze een steeds snellere en efficiëntere ondersteuning aan te bieden die bijdraagt aan hun succes", aldus Donald Maidment, hoofd klantenservice bij Panasonic Connect Europe.
 
De locatie in Boedapest werd gekozen vanwege de grote pool aan technisch talent dat mede ontwikkeld is door de regionale universiteiten, en vanwege de betrokkenheid en de klantgerichte mindset van de werknemers in Hongarije. Bovendien zorgen de nabijheid van het servicecentrum en de goede verbindingen met alle grote vervoerders voor een snelle en efficiënte logistiek voor het ophalen en retourneren van de producten. 
 
Hiroyuki Nishiuma, CEO van Panasonic Connect Europe, bij de opening van het nieuwe centrum: "Ons bedrijf is iets meer dan een jaar geleden getransformeerd naar een nieuwe en wendbare organisatie die is ontworpen om snel te reageren op de eisen van onze klanten in verschillende sectoren. De oprichting van ons tweede servicecentrum in Boedapest is een nieuwe belangrijke stap in het realiseren van onze belofte om onze productexpertise te combineren met onze verbeterde oplossingen om bedrijven te helpen hun activiteiten te transformeren."
Lees ook
Hoe moderne telefonie de vakantie-ervaring nog aangenamer kan maken

Hoe moderne telefonie de vakantie-ervaring nog aangenamer kan maken

Snom, het wereldwijde topmerk voor moderne IP-telefonie, heeft al meerdere projecten voor de internationale hotelbranche met succes afgerond. Deze ervaring kan worden gebruikt om het klantenbeheer naar een nieuw niveau te tillen. Met de toestellen van Snom kunnen veel hoteldiensten snel en gemakkelijk worden geïmplementeerd.

Voiceworks introduceert Cloud Contact Center en Conversational AI

Voiceworks introduceert Cloud Contact Center en Conversational AI

Voiceworks introduceert twee nieuwe oplossingen voor klanten om hun klantcontact en klantenservice-aanbod naar een hoger niveau te tillen. Met de oplossingen Cloud Contact Center en Chat Conversational AI (artificial intelligence) kunnen klanten de hele dag, elke dag van de week bereikbaar zijn op alle mogelijke kanalen.

Maak een succes van elke meeting, met de nieuwe generatie van Poly’s populairste draadloze headset voor top-‘Focus’

Maak een succes van elke meeting, met de nieuwe generatie van Poly’s populairste draadloze headset voor top-‘Focus’

Poly introduceert de Voyager Focus 2, de nieuwste toevoeging aan Poly’s bestsellerserie Bluetooth-headsets. De Voyager Focus 2 is een slimme, draadloze headset met geweldige audio en is intuïtief en gemakkelijk in gebruik. In deze headset worden Poly’s next-generation Acoustic Fence-technologie en Advanced Digital Hybrid Active Noise Cancellation1