Tweede servicecentrum brengt Panasonic Connect Europe nog dichter bij zijn klanten

panasonic-logo

Panasonic heeft vandaag officieel zijn nieuwe Europese servicecentrum in Boedapest, Hongarije geopend. Het centrum ondersteunt de service- en reparatieactiviteiten voor klanten in Europa met een uitgebreid scala aan diensten. Het servicecentrum van 1.000 m2 is opgezet ter aanvulling van het bestaande centrum in Cardiff, Wales. Het ondersteunt het streven van Panasonic Connect Europe om met een reeks technologische producten, oplossingen en diensten bij te dragen aan het succes van bedrijven in productie, logistiek en supply chain, retail, de publieke sector en entertainment en media.
 
De twee servicecentra zullen als één team samenwerken om klanten reparatie- en serviceondersteuningsopties te bieden voor de Panasonic Connect Europe-divisies, waaronder Broadcast &ProAV en Visual Solutions. De locatie in Boedapest is uitstekend gesitueerd om producenten te ondersteunen met behulp van de SMT Production and Robot & Welding-oplossingen van de Panasonic Factory Solutions-divisie en om testfaciliteiten te bieden voor de divisie Business and Industry Solutions.
 
"Panasonic Connect Europe heeft zijn reputatie opgebouwd aan de hand van hoogwaardige producten en oplossingen in combinatie met 'best in class' ondersteuning voor zijn klanten in de business-to-business sectoren. De toevoeging van het service- en reparatiecentrum in Boedapest stelt ons in staat om nog dichter bij onze klanten te staan en ze een steeds snellere en efficiëntere ondersteuning aan te bieden die bijdraagt aan hun succes", aldus Donald Maidment, hoofd klantenservice bij Panasonic Connect Europe.
 
De locatie in Boedapest werd gekozen vanwege de grote pool aan technisch talent dat mede ontwikkeld is door de regionale universiteiten, en vanwege de betrokkenheid en de klantgerichte mindset van de werknemers in Hongarije. Bovendien zorgen de nabijheid van het servicecentrum en de goede verbindingen met alle grote vervoerders voor een snelle en efficiënte logistiek voor het ophalen en retourneren van de producten. 
 
Hiroyuki Nishiuma, CEO van Panasonic Connect Europe, bij de opening van het nieuwe centrum: "Ons bedrijf is iets meer dan een jaar geleden getransformeerd naar een nieuwe en wendbare organisatie die is ontworpen om snel te reageren op de eisen van onze klanten in verschillende sectoren. De oprichting van ons tweede servicecentrum in Boedapest is een nieuwe belangrijke stap in het realiseren van onze belofte om onze productexpertise te combineren met onze verbeterde oplossingen om bedrijven te helpen hun activiteiten te transformeren."
Lees ook
Snom vindt de telefoon opnieuw uit

Snom vindt de telefoon opnieuw uit

Heeft de klassieke kantoortelefoon zijn tijd gehad?? Deze gedachte wordt de laatste jaren vaak geuit. De reden voor deze indruk ligt ongetwijfeld in het vaak lompe ontwerp van de toestellen en het gebrek aan functies of beter in het feit dat er geen rekening wordt gehouden met de huidige behoeften van de gebruikers.

Poly identificeert zes basispersona’s op de werkplek en opkomende trends

Poly identificeert zes basispersona’s op de werkplek en opkomende trends

Poly (NYSE: POLY) heeft in een onderzoek zes kenmerkende persona’s en hun bijbehorende opkomende trends geïdentificeerd. Doel van het onderzoek [1] is om de behoeften op het vlak van werkplektechnologie in kaart te brengen. Het is belangrijk dat bedrijven op de hoogte zijn van die behoeften en dat ze de juiste technologie implementeren, om zo opti1

NEC UNIVERGE BLUE CONNECT ‘met’ en ‘voor’ Microsoft Teams

NEC UNIVERGE BLUE CONNECT ‘met’ en ‘voor’ Microsoft Teams

NEC Enterprise Solutions, leverancier van IT & Communicatie-oplossingen, kondigt de beschikbaarheid in de Nederlandse markt aan van twee nieuwe Cloud-gebaseerde Unified Communications-pakketten voor klanten die Microsoft® Teams in verschillende hoedanigheden hebben geïmplementeerd. UNIVERGE BLUE® CONNECT “MET” Microsoft® Teams en UNIVERGE BLUE® CO1