Poly verkoopt dertig miljoenste IP-telefoon

poly

Poly heeft een nieuwe mijlpaal bereikt: het bedrijf verkocht in maart zijn dertig miljoenste IP-telefoon. En dat op een moment dat de markt snelle veranderingen doormaakt: steeds meer bedrijven stappen door de coronapandemie over van op on premise gebaseerde telefoonsystemen naar de cloud en zoeken naar manieren om hun werknemers gemakkelijk te ondersteunen met verschillende oplossingen, zoals IP-telefoons en conference-telefoons. Daarbij moeten de werknemers vanaf elke mogelijke locatie probleemloos kunnen werken.  
 
Poly is een trusted provider van veelzijdige, hoogwaardige telefoonoplossingen voor een breed scala aan klanten: van Fortune 500-bedrijven tot non-profitorganisaties. Het verhaal begon circa twintig jaar geleden met Polycom’s allereerste SoundStation conferencetelefoon, die nu in het Amerikaanse Smithsonian-museum staat tentoongesteld. Sindsdien zijn de producten van Poly altijd meegegroeid met de communicatiebehoeften op de werkvloer.  
 
Ook te midden van de coronapandemie heeft het bedrijf bewezen zijn klanten probleemloos te kunnen ondersteunen. Zo is Poly toonaangevend op het gebied van professionele oplossingen die helpen de uitdagingen rondom een hybride workforce te tackelen. Onder meer zijn slimme conferencetelefoon (de Poly Trio C60), slimme speakerphones (de Poly Sync-familie) en de met antimicrobiële technologie uitgeruste Poly Rove-telefoons helpen Poly-klanten om hun werknemers naadloos en veilig te laten werken – vanaf elke locatie.  
 
John Lamarque, vice president en general manager van de afdeling voice collaboration en professional headset bij Poly: “Het is de missie van Poly om elk type werkplek te voorzien van professionele audiotechnologie en hoogwaardige telefoons die voldoen aan elke behoefte. Het maakt daarbij niet uit wáár je werkt, het belangrijkst is, is dat je je kunt focussen op je kerntaken.” 
 
“Poly’s verschillende IP-telefoons voorzien in een van de beste audio-ervaringen op de markt”, aldus Alaa Saayed, ICT industry director bij Frost & Sullivan. “Het bedrijf heeft zijn portfolio de afgelopen jaren op succesvolle wijze versterkt met onder meer de introductie van nieuwe desktopmodellen, geavanceerde features en mogelijkheden en een steengoed endpointmanagementsysteem waarmee bedrijven hun Poly-telefoons eenvoudig beheren, provisionen en updaten.” 
Lees ook
NEC UNIVERGE BLUE CONNECT ‘met’ en ‘voor’ Microsoft Teams

NEC UNIVERGE BLUE CONNECT ‘met’ en ‘voor’ Microsoft Teams

NEC Enterprise Solutions, leverancier van IT & Communicatie-oplossingen, kondigt de beschikbaarheid in de Nederlandse markt aan van twee nieuwe Cloud-gebaseerde Unified Communications-pakketten voor klanten die Microsoft® Teams in verschillende hoedanigheden hebben geïmplementeerd. UNIVERGE BLUE® CONNECT “MET” Microsoft® Teams en UNIVERGE BLUE® CO1

Hoe moderne telefonie de vakantie-ervaring nog aangenamer kan maken

Hoe moderne telefonie de vakantie-ervaring nog aangenamer kan maken

Snom, het wereldwijde topmerk voor moderne IP-telefonie, heeft al meerdere projecten voor de internationale hotelbranche met succes afgerond. Deze ervaring kan worden gebruikt om het klantenbeheer naar een nieuw niveau te tillen. Met de toestellen van Snom kunnen veel hoteldiensten snel en gemakkelijk worden geïmplementeerd.

Voiceworks introduceert Cloud Contact Center en Conversational AI

Voiceworks introduceert Cloud Contact Center en Conversational AI

Voiceworks introduceert twee nieuwe oplossingen voor klanten om hun klantcontact en klantenservice-aanbod naar een hoger niveau te tillen. Met de oplossingen Cloud Contact Center en Chat Conversational AI (artificial intelligence) kunnen klanten de hele dag, elke dag van de week bereikbaar zijn op alle mogelijke kanalen.