Partnership Freshworks en SMC Consulting biedt oplossingen voor optimale customer engagement

SMC-Consulting-600300

SMC Consulting, een nichespeler gespecialiseerd in klantbinding, informatiebeveiliging en data science, gaat een partnership aan met Freshworks, het softwarebedrijf voor klantenbetrokkenheid dat bedrijven helpt klanten voor het leven te behouden. Met deze samenwerking bieden Freshworks en SMC Consulting softwareoplossingen voor bedrijven in de Benelux, om hun customer engagement te optimaliseren gedurende de gehele customer journey.

SMC Consulting helpt bedrijven om in het digitale tijdperk de relatie met hun klanten te onderhouden en uit te bouwen. De SaaS-producten van Freshworks bieden een 360-graden beeld van de klant, dat bedrijven helpt om de engagement bij marketing, sales en support te verhogen. Deze producten zijn klaar voor gebruik, gebruiksvriendelijk en kennen een bijzonder snelle ROI. 

"Freshworks biedt enorm veel voordelen: de implementatie-, integratie- en adoptietijd worden gehalveerd ten opzichte van concurrerende producten”, aldus Emmanuel Yazbeck, Executive Partner en oprichter bij SMC Consulting. “De Total Cost of Ownership is nog een extra reden voor bedrijven om over te stappen naar Freshworks-producten. We nodigen iedereen uit om een gratis proefversie te starten of een demo te plannen met een van onze specialisten.”

Krish Ramachandran, Director of Partnerships, Europe bij Freshworks, vult aan: "We breiden continu ons partnernetwerk in Europa uit, zodat we ons steeds groeiende productportfolio beter kunnen aanbieden en uitrollen. We zijn onzettend blij met SMC Consulting als partner, en kijken ernaar uit om onze positie in België te versterken en daarnaast verder uit te breiden naar nieuwe gebieden, zoals Luxemburg. De waardevolle ervaring van SMC Consulting in combinatie met het intuïtieve productaanbod van Freshworks helpt de markt om klanten voor het leven te winnen.”

Raymond Hüner, General Manager Benelux en Nordics bij Freshworks: "SMC Consulting heeft een sterke reputatie opgebouwd op het gebied van klantenbetrokkenheid. Ze staan bekend zeer selectief te zijn bij de keuze van hun partners, omdat de behoefte van de klant altijd voorrang heeft boven de verkoop van een product. Daarom zijn we extra trots dat SMC Consulting Freshworks vertrouwt om haar klanten verder te helpen op het gebied van customer engagement.”

Meer over
Lees ook
Britse supermarktketen Asda transformeert transportactiviteiten

Britse supermarktketen Asda transformeert transportactiviteiten

Dassault Systèmes gaat Asda, de op twee na grootste supermarktketen in het Verenigd Koninkrijk, helpen om de transportactiviteiten te transformeren. Asda zal hiertoe gebruikmaken van de krachtige plannings- en optimalisatiemogelijkheden van Dassault Systèmes. Hierdoor wordt de efficiëntie en de duurzaamheid verder verbeterd en kan Asda op eenvoudi1

PontMeyer verviervoudigt online omzet met stapsgewijs digitaal groeiplan

PontMeyer verviervoudigt online omzet met stapsgewijs digitaal groeiplan

PontMeyer is dé totaalleverancier voor bouwend Nederland. Dat was het al offline, maar het bedrijf wilde ook online een totaalervaring bieden. Marcel Douma, e-Commerce Manager bij PontMeyer, stelde een ambitieus digitaal groeiplan op om de online klantervaring te verbeteren. Nu ligt het e-commerceteam op koers om in 2022 vier keer zoveel om te zet1

SAP breidt SuccessFactors HXM Suite uit

SAP breidt SuccessFactors HXM Suite uit

SAP kondigde tijdens SuccessConnect uitbreidingen aan voor zijn SAP SuccessFactors Human Experience Management (HXM) Suite. Organisaties zijn hiermee beter in staat om een strategie voor talentontwikkeling uit te stippelen en medewerkers klaar te stomen voor de toekomst.