Partnership Freshworks en SMC Consulting biedt oplossingen voor optimale customer engagement

SMC-Consulting-600300

SMC Consulting, een nichespeler gespecialiseerd in klantbinding, informatiebeveiliging en data science, gaat een partnership aan met Freshworks, het softwarebedrijf voor klantenbetrokkenheid dat bedrijven helpt klanten voor het leven te behouden. Met deze samenwerking bieden Freshworks en SMC Consulting softwareoplossingen voor bedrijven in de Benelux, om hun customer engagement te optimaliseren gedurende de gehele customer journey.

SMC Consulting helpt bedrijven om in het digitale tijdperk de relatie met hun klanten te onderhouden en uit te bouwen. De SaaS-producten van Freshworks bieden een 360-graden beeld van de klant, dat bedrijven helpt om de engagement bij marketing, sales en support te verhogen. Deze producten zijn klaar voor gebruik, gebruiksvriendelijk en kennen een bijzonder snelle ROI. 

"Freshworks biedt enorm veel voordelen: de implementatie-, integratie- en adoptietijd worden gehalveerd ten opzichte van concurrerende producten”, aldus Emmanuel Yazbeck, Executive Partner en oprichter bij SMC Consulting. “De Total Cost of Ownership is nog een extra reden voor bedrijven om over te stappen naar Freshworks-producten. We nodigen iedereen uit om een gratis proefversie te starten of een demo te plannen met een van onze specialisten.”

Krish Ramachandran, Director of Partnerships, Europe bij Freshworks, vult aan: "We breiden continu ons partnernetwerk in Europa uit, zodat we ons steeds groeiende productportfolio beter kunnen aanbieden en uitrollen. We zijn onzettend blij met SMC Consulting als partner, en kijken ernaar uit om onze positie in België te versterken en daarnaast verder uit te breiden naar nieuwe gebieden, zoals Luxemburg. De waardevolle ervaring van SMC Consulting in combinatie met het intuïtieve productaanbod van Freshworks helpt de markt om klanten voor het leven te winnen.”

Raymond Hüner, General Manager Benelux en Nordics bij Freshworks: "SMC Consulting heeft een sterke reputatie opgebouwd op het gebied van klantenbetrokkenheid. Ze staan bekend zeer selectief te zijn bij de keuze van hun partners, omdat de behoefte van de klant altijd voorrang heeft boven de verkoop van een product. Daarom zijn we extra trots dat SMC Consulting Freshworks vertrouwt om haar klanten verder te helpen op het gebied van customer engagement.”

Meer over
Lees ook
Dynatrace breidt Davis AI uit voor ad-hoc verkennende analyses

Dynatrace breidt Davis AI uit voor ad-hoc verkennende analyses

Dynatrace heeft zijn Davis AI-engine uitgebreid om ontwikkel-, SRE- en IT-teams in staat te stellen ad-hoc, verkennende analyses uit te voeren. Hierdoor kunnen zij de kracht van Dynatrace's causale AI benutten om trends te onderzoeken of potentiële problemen te blokkeren, zoals onverwachte pieken in het netwerkverkeer of prestatievermindering.

Rockwell Automation lanceert FactoryTalk Design Hub

Rockwell Automation lanceert FactoryTalk Design Hub

Rockwell Automation, Inc, 's werelds grootste bedrijf dat zich toelegt op industriële automatisering en digitale transformatie, kondigt de lancering aan van FactoryTalk® Design Hub™. Industriële organisaties kunnen voortaan hun automatiseringsontwerpen bouwen met een meer vereenvoudigde, productieve manier van werken, mogelijk gemaakt door de clou1

Crayon introduceert Cloud Optimization Managed Service

Crayon introduceert Cloud Optimization Managed Service

Crayon, een wereldwijd full-service adviesbureau dat bedrijven helpt met digitale transformatie, introduceert zijn nieuwe Cloud Optimization Managed Service, gebaseerd op IBM technologie. De nieuwe dienst zal als eerste beschikbaar zijn in Nederland.