Partnership Freshworks en SMC Consulting biedt oplossingen voor optimale customer engagement

SMC-Consulting-600300

SMC Consulting, een nichespeler gespecialiseerd in klantbinding, informatiebeveiliging en data science, gaat een partnership aan met Freshworks, het softwarebedrijf voor klantenbetrokkenheid dat bedrijven helpt klanten voor het leven te behouden. Met deze samenwerking bieden Freshworks en SMC Consulting softwareoplossingen voor bedrijven in de Benelux, om hun customer engagement te optimaliseren gedurende de gehele customer journey.

SMC Consulting helpt bedrijven om in het digitale tijdperk de relatie met hun klanten te onderhouden en uit te bouwen. De SaaS-producten van Freshworks bieden een 360-graden beeld van de klant, dat bedrijven helpt om de engagement bij marketing, sales en support te verhogen. Deze producten zijn klaar voor gebruik, gebruiksvriendelijk en kennen een bijzonder snelle ROI. 

"Freshworks biedt enorm veel voordelen: de implementatie-, integratie- en adoptietijd worden gehalveerd ten opzichte van concurrerende producten”, aldus Emmanuel Yazbeck, Executive Partner en oprichter bij SMC Consulting. “De Total Cost of Ownership is nog een extra reden voor bedrijven om over te stappen naar Freshworks-producten. We nodigen iedereen uit om een gratis proefversie te starten of een demo te plannen met een van onze specialisten.”

Krish Ramachandran, Director of Partnerships, Europe bij Freshworks, vult aan: "We breiden continu ons partnernetwerk in Europa uit, zodat we ons steeds groeiende productportfolio beter kunnen aanbieden en uitrollen. We zijn onzettend blij met SMC Consulting als partner, en kijken ernaar uit om onze positie in België te versterken en daarnaast verder uit te breiden naar nieuwe gebieden, zoals Luxemburg. De waardevolle ervaring van SMC Consulting in combinatie met het intuïtieve productaanbod van Freshworks helpt de markt om klanten voor het leven te winnen.”

Raymond Hüner, General Manager Benelux en Nordics bij Freshworks: "SMC Consulting heeft een sterke reputatie opgebouwd op het gebied van klantenbetrokkenheid. Ze staan bekend zeer selectief te zijn bij de keuze van hun partners, omdat de behoefte van de klant altijd voorrang heeft boven de verkoop van een product. Daarom zijn we extra trots dat SMC Consulting Freshworks vertrouwt om haar klanten verder te helpen op het gebied van customer engagement.”

Meer over
Lees ook
Fintech scale-up Pleo zet Europese expansie voort met lancering in Nederland.

Fintech scale-up Pleo zet Europese expansie voort met lancering in Nederland.

De Deense Fintech scale-up Pleo (opgericht in 2015 in Kopenhagen) is met haar slimme uitgavenoplossing voor bedrijven actief in tien Europese markten en bedient meer dan 20.000 klanten in zowel het midden- als kleinbedrijf.

rb2 Core Connect helpt bedrijven onderscheidende digitale user experiences te creëren door front- en back-end applicaties te integreren

rb2 Core Connect helpt bedrijven onderscheidende digitale user experiences te creëren door front- en back-end applicaties te integreren

rb2 lanceert Core Connect, een integratielaag waarmee bedrijven bestaande en nieuwe applicaties als een samenhangend geheel kunnen laten functioneren voor hun klanten. Met deze nieuwe oplossing kunnen bedrijven een optimale en unieke user experience creëren voor hun gebruikers en klanten op hun e-commerce, loyalty en subscription platformen.

UiPath biedt banken en kredietunies ‘Automation in a Box’ automatiseringsdienst via Finastra

UiPath biedt banken en kredietunies ‘Automation in a Box’ automatiseringsdienst via Finastra

UiPath, aanbieder van zakelijke automation software, introduceert een nieuwe Automation as a Service-dienst. Deze wordt gehost in de cloud van Finastra en als managed service aanboden aan duizenden klanten van Finastra, waaronder banken, kredietunies en andere financiële instellingen. De nieuwe service stelt UiPath en zijn partners in staat om ge1