Partnership Freshworks en SMC Consulting biedt oplossingen voor optimale customer engagement

SMC-Consulting-600300

SMC Consulting, een nichespeler gespecialiseerd in klantbinding, informatiebeveiliging en data science, gaat een partnership aan met Freshworks, het softwarebedrijf voor klantenbetrokkenheid dat bedrijven helpt klanten voor het leven te behouden. Met deze samenwerking bieden Freshworks en SMC Consulting softwareoplossingen voor bedrijven in de Benelux, om hun customer engagement te optimaliseren gedurende de gehele customer journey.

SMC Consulting helpt bedrijven om in het digitale tijdperk de relatie met hun klanten te onderhouden en uit te bouwen. De SaaS-producten van Freshworks bieden een 360-graden beeld van de klant, dat bedrijven helpt om de engagement bij marketing, sales en support te verhogen. Deze producten zijn klaar voor gebruik, gebruiksvriendelijk en kennen een bijzonder snelle ROI. 

"Freshworks biedt enorm veel voordelen: de implementatie-, integratie- en adoptietijd worden gehalveerd ten opzichte van concurrerende producten”, aldus Emmanuel Yazbeck, Executive Partner en oprichter bij SMC Consulting. “De Total Cost of Ownership is nog een extra reden voor bedrijven om over te stappen naar Freshworks-producten. We nodigen iedereen uit om een gratis proefversie te starten of een demo te plannen met een van onze specialisten.”

Krish Ramachandran, Director of Partnerships, Europe bij Freshworks, vult aan: "We breiden continu ons partnernetwerk in Europa uit, zodat we ons steeds groeiende productportfolio beter kunnen aanbieden en uitrollen. We zijn onzettend blij met SMC Consulting als partner, en kijken ernaar uit om onze positie in België te versterken en daarnaast verder uit te breiden naar nieuwe gebieden, zoals Luxemburg. De waardevolle ervaring van SMC Consulting in combinatie met het intuïtieve productaanbod van Freshworks helpt de markt om klanten voor het leven te winnen.”

Raymond Hüner, General Manager Benelux en Nordics bij Freshworks: "SMC Consulting heeft een sterke reputatie opgebouwd op het gebied van klantenbetrokkenheid. Ze staan bekend zeer selectief te zijn bij de keuze van hun partners, omdat de behoefte van de klant altijd voorrang heeft boven de verkoop van een product. Daarom zijn we extra trots dat SMC Consulting Freshworks vertrouwt om haar klanten verder te helpen op het gebied van customer engagement.”

Meer over
Lees ook
SAS transformeert de traditionele CDP functionaliteiten

SAS transformeert de traditionele CDP functionaliteiten

Verbeterde functionaliteit in SAS® Customer Intelligence 360 biedt marketeers volledige toegang tot databronnen in de cloud. Dit voorkomt onnodige, kostbare en riskante overdracht van omvangrijke datasets naar customer data platforms (CDP) of de marketingcloud.

rb2 ondersteunt koffiemerk Lavazza met gepersonaliseerde B2B-aanpak

rb2 ondersteunt koffiemerk Lavazza met gepersonaliseerde B2B-aanpak

rb2 heeft een krachtige headless webshop voor Lavazza Nederland en België ontwikkeld waarmee het koffiemerk nu en in de toekomst de behoeften en online experience van zowel de zakelijke klanten als consumenten kan faciliteren. Het nieuwe e-commerce platform biedt nieuwe personalisatie mogelijkheden voor marketing en heeft het verkoopproces efficië1

Henkel zet reuzenstap naar de cloud met RISE with SAP

Henkel zet reuzenstap naar de cloud met RISE with SAP

Henkel gaat zijn bestaande on-premises ERP-oplossingen vervangen door SAP S/4HANA Cloud. Hiermee zet het bedrijf een logische volgende stap in hun cloudtransitie. De leverancier van consumentengoederen en industriële producten gaat daarbij een intensieve samenwerking aan met SAP en zal gebruikmaken van RISE with SAP.