Partnership Freshworks en SMC Consulting biedt oplossingen voor optimale customer engagement

SMC-Consulting-600300

SMC Consulting, een nichespeler gespecialiseerd in klantbinding, informatiebeveiliging en data science, gaat een partnership aan met Freshworks, het softwarebedrijf voor klantenbetrokkenheid dat bedrijven helpt klanten voor het leven te behouden. Met deze samenwerking bieden Freshworks en SMC Consulting softwareoplossingen voor bedrijven in de Benelux, om hun customer engagement te optimaliseren gedurende de gehele customer journey.

SMC Consulting helpt bedrijven om in het digitale tijdperk de relatie met hun klanten te onderhouden en uit te bouwen. De SaaS-producten van Freshworks bieden een 360-graden beeld van de klant, dat bedrijven helpt om de engagement bij marketing, sales en support te verhogen. Deze producten zijn klaar voor gebruik, gebruiksvriendelijk en kennen een bijzonder snelle ROI. 

"Freshworks biedt enorm veel voordelen: de implementatie-, integratie- en adoptietijd worden gehalveerd ten opzichte van concurrerende producten”, aldus Emmanuel Yazbeck, Executive Partner en oprichter bij SMC Consulting. “De Total Cost of Ownership is nog een extra reden voor bedrijven om over te stappen naar Freshworks-producten. We nodigen iedereen uit om een gratis proefversie te starten of een demo te plannen met een van onze specialisten.”

Krish Ramachandran, Director of Partnerships, Europe bij Freshworks, vult aan: "We breiden continu ons partnernetwerk in Europa uit, zodat we ons steeds groeiende productportfolio beter kunnen aanbieden en uitrollen. We zijn onzettend blij met SMC Consulting als partner, en kijken ernaar uit om onze positie in België te versterken en daarnaast verder uit te breiden naar nieuwe gebieden, zoals Luxemburg. De waardevolle ervaring van SMC Consulting in combinatie met het intuïtieve productaanbod van Freshworks helpt de markt om klanten voor het leven te winnen.”

Raymond Hüner, General Manager Benelux en Nordics bij Freshworks: "SMC Consulting heeft een sterke reputatie opgebouwd op het gebied van klantenbetrokkenheid. Ze staan bekend zeer selectief te zijn bij de keuze van hun partners, omdat de behoefte van de klant altijd voorrang heeft boven de verkoop van een product. Daarom zijn we extra trots dat SMC Consulting Freshworks vertrouwt om haar klanten verder te helpen op het gebied van customer engagement.”

Meer over
Lees ook
Personio bereikt mijlpaal van 100 integraties

Personio bereikt mijlpaal van 100 integraties

Personio, Europa's toonaangevende HR-softwarebedrijf voor kleine en middelgrote bedrijven, heeft zijn 100e software-integratie toegevoegd aan de Personio Marketplace. Slechts een jaar na de lancering van Marketplace gebruikt al 70% van de klanten van Personio de apps en API's van het bedrijf om duizenden uren aan handwerk te besparen en om kritiek1

Renault en Dassault Systèmes versterken samenwerking: autoconcern kiest wereldwijd voor 3DEXPERIENCE-platform

Renault en Dassault Systèmes versterken samenwerking: autoconcern kiest wereldwijd voor 3DEXPERIENCE-platform

De Renault Group en Dassault Systèmes geven een impuls aan hun al 20 jaar bestaande samenwerking. Renault gaat wereldwijd standaardiseren op het 3DEXPERIENCE-platform voor het ontwikkelen van nieuwe producten en diensten op het gebied van mobiliteit. Deze samenwerking vormt een belangrijke basis voor het ‘Renaulution’ geheten strategische plan van1

Invictus Games stroomlijnt registratie en stimuleert beleving met SAP

Invictus Games stroomlijnt registratie en stimuleert beleving met SAP

Het organiseren van de Invictus Games in Den Haag bleek een fikse opgave. Door de pandemie is de Nederlandse versie in Den Haag inmiddels tweemaal doorgeschoven van 2020 naar 2022. Een door SAP-partner Expertum ontwikkelde oplossing in de SAP-cloud neemt een deel van deze organisatorische uitdagingen weg, en zorgt bovendien voor meer betrokkenheid1