Marc Jongbloed versterkt per 1 januari van dit jaar als Commercieel Directeur het team van LuteijnMedia.

Marc Jongbloed-320270

Marc Jongbloed versterkt per 1 januari van dit jaar als Commercieel Directeur het team van LuteijnMedia. 

Marc was voorheen bij Dutch IT Media 8 jaar lang verantwoordelijk voor de sales van de titels Dutch IT Channel en Executive-People. Eerder stond hij bij Channel BV o.a. aan de wieg van de Social Enterprise Society i.s.m. Microsoft en was hij verantwoordelijk voor de sales van de titels ICT Update en Telecommagazine.

Marc (58) is sinds 2006 werkzaam binnen de ICT media. Voor die tijd bekleedde hij diverse commerciële functies bij uitgevers als Audax Media en de Hollandse Pers Unie. Met de ervaren Jongbloed geeft uitgever/directeur Eric Luteijn een extra impuls aan het bedienen van de Nederlandse IT- en Telecomsector. Marc zal samen met Eric en het huidige salesteam de exploitatie van de succesvolle IT & Telecom platformen ITchannelPRO, DatacenterWorks, InfoSecurity Magazine, CloudWorks, Business en IT en Circulaire-IT verder professionaliseren en uitbouwen.

Daarnaast zal Marc een belangrijke rol krijgen in de strategie van LuteijnMedia en in diverse (huidige en toekomstige) samenwerkingsverbanden. Marc over zijn stap: “LuteijnMedia is in relatief korte tijd een belangrijke speler in de IT & Telecommarkt geworden als leverancier van kwalitatief hoogwaardige content. De bereikcijfers zowel social, regulier online en ook nog via ‘papier’ zijn indrukwekkend en overtreffen op dit moment op een aantal vlakken al andere aanbieders van IT & Telecom content.”

“Het is mijn intentie en streven om binnen 3 jaar met alle outlets van LuteijnMedia een marktleidende positie in te nemen, zowel qua impact, bereik, binding met onze lezers en volgers als met onze huidige en toekomstige partners. Als marketingleads bij IT & Telecom bedrijven ook nog maar spelen met de gedachte om een marketingcommunicatie campagne te bedenken en uit te rollen, wil ik dat ze als allereerste aan LuteijnMedia denken! Deze functie is voor mij een unieke kans om bij te dragen aan de verdere groei van een bedrijf dat voorop wil lopen in deze branche”, aldus Marc.

“Ik ben blij met de komst van Marc, we kennen elkaar al uit onze samenwerking bij Channel BV ruim 10 jaar geleden. Marc is goed bekend in de wereld van Telecom en IT, heeft een groot warm netwerk en spreekt de taal van de sector. Dat is erg belangrijk als je een volwaardige gesprekspartner wilt zijn voor de professionele marketeers waarmee wij werken. De ontwikkeling in de markt gaan razendsnel en IT is niet meer weg te denken. Er is veel vraag naar onze media en met een samenhangend portfolio van IT en Telecom gerichte platformen bieden we een best of class marketing opportunity. Marc kan ons goed helpen met de verder uitbouw van LuteijnMedia, aldus Eric.

Over LuteijnMedia

 Media-experts in Telecom, IT & Cloud LuteijnMedia verbindt leveranciers, distributeurs, resellers en eind­gebruikers in de Nederlandse IT- en telecombranche. LuteijnMedia is uitgever van crossmediale platforms gericht op elk specialistisch vakgebied in de IT en telecom. Tezamen bereiken de vakbladen, websites, nieuwsbrieven, events, roundtables, whitepapers en social mediakanalen wekelijks tienduizenden Nederlandse IT-professionals, zowel bij leveranciers, distributeurs, resellers,  én eindgebruikers.

Lees ook
Flexport stelt Trine Storgaard Nielsen aan als nieuwe Head of Ocean voor EMEA

Flexport stelt Trine Storgaard Nielsen aan als nieuwe Head of Ocean voor EMEA

Flexport, de toonaangevende tech-gebaseerde expediteur, heeft Trine Storgaard Nielsen benoemd tot Head of Ocean EMEA. Trine Storgaard Nielsen heeft bijna 20 jaar ervaring in verschillende leidinggevende functies bij wereldwijde logistieke bedrijven zoals DSV en Maersk. In haar meest recente functie als Head of Twill was zij verantwoordelijk voor d1

Flexport stelt Teresa Carlson aan als President en CCO

Flexport stelt Teresa Carlson aan als President en CCO

Flexport, de wereldwijde leider in supply chain-technologie, stelt Teresa Carlson, voormalig directielid bij Microsoft en Amazon, aan als President en Chief Commercial Officer. In haar nieuwe rol zal zij rapporteren aan Dave Clark, Co-Chief Executive Officer van Flexport.

Backbase stelt Mark Appel aan als CMO

Backbase stelt Mark Appel aan als CMO

Backbase, wereldwijd toonaangevend speler in Engagement Banking, heeft de aanstelling van Mark Appel als Chief Marketing Officer aangekondigd. Appel zal leiding gaan geven aan de marketingafdeling van Backbase en brengt meer dan 30 jaar aan ervaring mee in technologie- en groeiende organisaties zoals Apple, Twinfield (overgenomen door Wolters Kluw1