Marc Jongbloed versterkt per 1 januari van dit jaar als Commercieel Directeur het team van LuteijnMedia.

Marc Jongbloed-320270

Marc Jongbloed versterkt per 1 januari van dit jaar als Commercieel Directeur het team van LuteijnMedia. 

Marc was voorheen bij Dutch IT Media 8 jaar lang verantwoordelijk voor de sales van de titels Dutch IT Channel en Executive-People. Eerder stond hij bij Channel BV o.a. aan de wieg van de Social Enterprise Society i.s.m. Microsoft en was hij verantwoordelijk voor de sales van de titels ICT Update en Telecommagazine.

Marc (58) is sinds 2006 werkzaam binnen de ICT media. Voor die tijd bekleedde hij diverse commerciële functies bij uitgevers als Audax Media en de Hollandse Pers Unie. Met de ervaren Jongbloed geeft uitgever/directeur Eric Luteijn een extra impuls aan het bedienen van de Nederlandse IT- en Telecomsector. Marc zal samen met Eric en het huidige salesteam de exploitatie van de succesvolle IT & Telecom platformen ITchannelPRO, DatacenterWorks, InfoSecurity Magazine, CloudWorks, Business en IT en Circulaire-IT verder professionaliseren en uitbouwen.

Daarnaast zal Marc een belangrijke rol krijgen in de strategie van LuteijnMedia en in diverse (huidige en toekomstige) samenwerkingsverbanden. Marc over zijn stap: “LuteijnMedia is in relatief korte tijd een belangrijke speler in de IT & Telecommarkt geworden als leverancier van kwalitatief hoogwaardige content. De bereikcijfers zowel social, regulier online en ook nog via ‘papier’ zijn indrukwekkend en overtreffen op dit moment op een aantal vlakken al andere aanbieders van IT & Telecom content.”

“Het is mijn intentie en streven om binnen 3 jaar met alle outlets van LuteijnMedia een marktleidende positie in te nemen, zowel qua impact, bereik, binding met onze lezers en volgers als met onze huidige en toekomstige partners. Als marketingleads bij IT & Telecom bedrijven ook nog maar spelen met de gedachte om een marketingcommunicatie campagne te bedenken en uit te rollen, wil ik dat ze als allereerste aan LuteijnMedia denken! Deze functie is voor mij een unieke kans om bij te dragen aan de verdere groei van een bedrijf dat voorop wil lopen in deze branche”, aldus Marc.

“Ik ben blij met de komst van Marc, we kennen elkaar al uit onze samenwerking bij Channel BV ruim 10 jaar geleden. Marc is goed bekend in de wereld van Telecom en IT, heeft een groot warm netwerk en spreekt de taal van de sector. Dat is erg belangrijk als je een volwaardige gesprekspartner wilt zijn voor de professionele marketeers waarmee wij werken. De ontwikkeling in de markt gaan razendsnel en IT is niet meer weg te denken. Er is veel vraag naar onze media en met een samenhangend portfolio van IT en Telecom gerichte platformen bieden we een best of class marketing opportunity. Marc kan ons goed helpen met de verder uitbouw van LuteijnMedia, aldus Eric.

Over LuteijnMedia

 Media-experts in Telecom, IT & Cloud LuteijnMedia verbindt leveranciers, distributeurs, resellers en eind­gebruikers in de Nederlandse IT- en telecombranche. LuteijnMedia is uitgever van crossmediale platforms gericht op elk specialistisch vakgebied in de IT en telecom. Tezamen bereiken de vakbladen, websites, nieuwsbrieven, events, roundtables, whitepapers en social mediakanalen wekelijks tienduizenden Nederlandse IT-professionals, zowel bij leveranciers, distributeurs, resellers,  én eindgebruikers.

Lees ook
Emily Glastra is nieuwe voorzitter NLdigital

Emily Glastra is nieuwe voorzitter NLdigital

Emily Glastra is de nieuwe voorzitter van branchevereniging NLdigital. Het algemeen bestuur van de vereniging stemde op 14 december in met haar benoeming. Glastra is managing director van T-Systems Nederland. Daarvoor werkte ze onder andere voor Microsoft en IBM. Ook had ze zeven jaar lang haar eigen IT-bedrijf. Glastra volgt Ernst-Jan Stigter op,1

Yokoy stelt Simon O’Kane aan als Chief Revenue Officer

Yokoy stelt Simon O’Kane aan als Chief Revenue Officer

Yokoy, het Zwitserse bedrijf voor uitgavenbeheer, heeft Simon O’Kane aangesteld als Chief Revenue Officer. Deze strategische aanstelling past perfect bij de plannen van Yokoy om de markt voor uitgavenbeheer van middelgrote en grote bedrijven in Europa en daarbuiten volledig te transformeren.

Lexmark benoemt Melanie Hudson tot SVP en CCO en Thomas Valjak als VP en GM EMEA

Lexmark benoemt Melanie Hudson tot SVP en CCO en Thomas Valjak als VP en GM EMEA

Lexmark heeft Melanie Hudson benoemd tot senior vice president en chief commercial officer, met ingang van 1 december. Zij wordt lid van het Lexmark executive team en rapporteert aan Allen Waugerman, president en CEO van Lexmark. Thomas Valjak volgt Hudson op als Lexmark vice president en general manager EMEA, eveneens per 1 december.