Horizon Telecom start samenwerking met RingCentral om internationale ondernemingen cloudgebaseerde communicatieoplossingen te bieden

ringcentral300200

Horizon Telecom, koploper op de zakelijke markt voor communicatie- en connectiviteitsoplossingen voor internationale ondernemingen en RingCentral Inc., de toonaangevende aanbieder van oplossingen voor internationale, zakelijke cloudcommunicatie, samenwerking en contactcentra, hebben vandaag aangekondigd dat Horizon Telecom RingCentral Office® zal voorzien van een Unified Communications as a Service-platform (UCaaS-platform). Het platform omvat een systeem voor teamberichten, videovergaderingen en cloudtelefonie voor grootschalige multinationale ondernemingen wereldwijd.

“Wij werken samen met veel van 's werelds grootste wereldwijde organisaties om krachtige en betrouwbare communicatie- en connectiviteitsoplossingen te bieden,” zegt Melvin Jellesma, Managing Director bij Horizon Telecom. “Ondernemingen zijn op zoek naar zakelijke communicatie in de Cloud om werknemers te helpen communiceren en samenwerken in verschillende delen van de wereld. Door samen te werken met RingCentral krijgen onze klanten toegang tot 's werelds beste, wereldwijde, open en mobile-first UCaaS platform. Met de RingCentral Office Message-Video-Phone (MVP) oplossing hoeven onze klanten zich minder zorgen te maken over hun communicatiesysteem en kunnen ze zich meer concentreren op de groei van hun bedrijf.”

De Office MVP van RingCentral biedt onze klanten enterprise-grade functionaliteit die flexibel en eenvoudig in gebruik is. Nog een belangrijk voordeel is dat klanten gebruik kunnen maken van een geïntegreerd systeem voor teamberichten, videoconferencing en enterprise-grade cloudtelefonie vanuit verschillende landen en vanaf elke locatie, op elke wijze en op elk apparaat.

“RingCentral is opgericht met als doel zakelijke communicatie met behulp van cloudtechnologie en andere technologieën op basis van mobile-first opnieuw uit te vinden”, zegt Anand Eswaran, President en Chief Operating Officer van RingCentral. “De wereld is voortdurend in ontwikkeling en mensen werken steeds minder op een vaste plek. Wij geloven dat het vinden van en werken met de allerbeste partners van cruciaal belang is om klanten overal ter wereld te kunnen laten profiteren van de voordelen van RingCentral Office. De samenwerking met Horizon Telecom vergroot onze mogelijkheden om samen te werken met grote klanten over de hele wereld die hun medewerkers vanaf elke locatie willen laten werken.”

 

Meer over
Lees ook
SAP biedt Nedspice transparante supplychain voor duurzame groei

SAP biedt Nedspice transparante supplychain voor duurzame groei

Wanneer duurzaamheid centraal staat in je strategie, is transparantie in je supply chain onmisbaar. Dat kan niet zonder een IT-systeem dat zorgt voor traceability vanaf de lokale teler tot aan de verkoop. Nedspice kan daarover meepraten. Het verving met hulp van SAP-partner NTT DATA Business Solutions Benelux een ‘Excel-heavy’ manier van werken do1

Ministeries live met nieuw SAP-gebaseerd bestelsysteem

Ministeries live met nieuw SAP-gebaseerd bestelsysteem

Het Financieel Dienstencentrum (FDC) van de rijksoverheid heeft samen met de partners iQibt, Compera Consulting en INNOV8iON een nieuw bestelsysteem gerealiseerd. Het bestelsysteem maakt gebruik van SAP S/4HANA-software en is geïntegreerd met de financiële administratie van het FDC. Deze integratie maakt het mogelijk om op integraal niveau te rapp1

Drie prioriteiten voor hybride werken in de mkb-maakindustrie

Drie prioriteiten voor hybride werken in de mkb-maakindustrie

Hybride werken is inmiddels gemeengoed, ook in de maakindustrie. Toch geeft slechts 11% van de Europese mkb-organisaties in de maakindustrie aan dat ze alle IT-faciliteiten in huis hebben om hybride werken optimaal te faciliteren. Dat blijkt uit onderzoek van Dynabook. Daarom geeft de laptopspecialist drie tips om hybride werken beter te ondersteu1