Horizon Telecom start samenwerking met RingCentral om internationale ondernemingen cloudgebaseerde communicatieoplossingen te bieden

ringcentral300200

Horizon Telecom, koploper op de zakelijke markt voor communicatie- en connectiviteitsoplossingen voor internationale ondernemingen en RingCentral Inc., de toonaangevende aanbieder van oplossingen voor internationale, zakelijke cloudcommunicatie, samenwerking en contactcentra, hebben vandaag aangekondigd dat Horizon Telecom RingCentral Office® zal voorzien van een Unified Communications as a Service-platform (UCaaS-platform). Het platform omvat een systeem voor teamberichten, videovergaderingen en cloudtelefonie voor grootschalige multinationale ondernemingen wereldwijd.

“Wij werken samen met veel van 's werelds grootste wereldwijde organisaties om krachtige en betrouwbare communicatie- en connectiviteitsoplossingen te bieden,” zegt Melvin Jellesma, Managing Director bij Horizon Telecom. “Ondernemingen zijn op zoek naar zakelijke communicatie in de Cloud om werknemers te helpen communiceren en samenwerken in verschillende delen van de wereld. Door samen te werken met RingCentral krijgen onze klanten toegang tot 's werelds beste, wereldwijde, open en mobile-first UCaaS platform. Met de RingCentral Office Message-Video-Phone (MVP) oplossing hoeven onze klanten zich minder zorgen te maken over hun communicatiesysteem en kunnen ze zich meer concentreren op de groei van hun bedrijf.”

De Office MVP van RingCentral biedt onze klanten enterprise-grade functionaliteit die flexibel en eenvoudig in gebruik is. Nog een belangrijk voordeel is dat klanten gebruik kunnen maken van een geïntegreerd systeem voor teamberichten, videoconferencing en enterprise-grade cloudtelefonie vanuit verschillende landen en vanaf elke locatie, op elke wijze en op elk apparaat.

“RingCentral is opgericht met als doel zakelijke communicatie met behulp van cloudtechnologie en andere technologieën op basis van mobile-first opnieuw uit te vinden”, zegt Anand Eswaran, President en Chief Operating Officer van RingCentral. “De wereld is voortdurend in ontwikkeling en mensen werken steeds minder op een vaste plek. Wij geloven dat het vinden van en werken met de allerbeste partners van cruciaal belang is om klanten overal ter wereld te kunnen laten profiteren van de voordelen van RingCentral Office. De samenwerking met Horizon Telecom vergroot onze mogelijkheden om samen te werken met grote klanten over de hele wereld die hun medewerkers vanaf elke locatie willen laten werken.”

 

Meer over
Lees ook
Universiteit Maastricht implementeert ‘SAP in the cloud’

Universiteit Maastricht implementeert ‘SAP in the cloud’

Digitalisering heeft een grote impact op de organisatie van het universitair onderwijs. Medewerkers van universiteiten verwachten bijvoorbeeld ook ‘op het werk’ de online experience die ze thuis gewend zijn. Verlof aanvragen of een factuur verwerken? Met een paar muisklikken moet het allemaal te regelen zijn. Met SAP S/4HANA Cloud, SAP SuccessFact1

EPOS lanceert cashback campagne om bedrijven te laten investeren in kwalitatieve hybride werkoplossingen

EPOS lanceert cashback campagne om bedrijven te laten investeren in kwalitatieve hybride werkoplossingen

EPOS heeft vandaag een cashback-campagne gelanceerd om bedrijven in staat te stellen te investeren in technologie oplossingen die samenwerking stimuleren en de productiviteit verhogen zonder te besparen op kwaliteit, duurzaamheid of prestaties. Deze campagne voor zakelijke klanten loopt van 1 oktober tot en met 31 december 2022. Zakelijke aankopen1

GASSAN maakt winkelervaring persoonlijk met SAP

GASSAN maakt winkelervaring persoonlijk met SAP

Klanten verwachten een zo persoonlijk en relevant mogelijke customer experience. “Onze ambitie is om de behoeften van de klant te begrijpen nog voordat die zich hier zelf bewust van is”, zegt Debora Huisman-Leeser, Chief Creative Officer van GASSAN Diamonds. GASSAN krijgt daarbij de hulp van SAP Emarsys Customer Engagement.