EPOS lanceert cashback campagne om bedrijven te laten investeren in kwalitatieve hybride werkoplossingen

Epos-604455

EPOS lanceert een cashback-campagne om bedrijven in staat te stellen te investeren in technologie oplossingen die samenwerking stimuleren en de productiviteit verhogen zonder te besparen op kwaliteit, duurzaamheid of prestaties. Deze campagne voor zakelijke klanten loopt van 1 oktober tot en met 31 december 2022. Zakelijke aankopen van geselecteerde producten in aanmerking voor een vaste cashback betaling voor elke gekochte eenheid.

Technologie-investeringen staan centraal bij het optimaliseren van moderne hybride werkmodellen. De juiste investering kan een basis bieden voor het creëren van naadloze ervaringen op het gebied van samenwerkingen. De cashback campagne van EPOS biedt bedrijven de kans om gezonde investeringen te doen met de mogelijkheid om te besparen en op te schalen.

Bij elke aankoop ontvangen bedrijven een vast cashbackbedrag. EPOS producten die deelnemen aan de campagne zijn veelzijdige audio-oplossingen uit de EPOS ADAPT headset-lijn en uit de premium speakerphone EXPAND-reeks. Hierbij is een cashback mogelijk tot wel €200 per eenheid van de EXPAND Vision 3T.

Simone Mareth, Director Marketing EMEA bij EPOS zegt: "Er staat een enorme druk op zakelijke beslissers om succesvolle hybride werkmodellen vorm te geven. Bedrijven worden tegenwoordig ook geconfronteerd met uitdagingen op meerdere fronten. Als het gaat om investeringen in IT-apparatuur en samenwerkingsoplossingen is elke uitgegeven euro belangrijk. Daarom lanceren we onze allereerste cashback-campagne. We begrijpen dat bedrijven met de juiste technologische oplossingen toekomstbestendig zijn en werkomgevingen kunnen creëren, zowel fysiek als virtueel,”

Er zijn oplossingen beschikbaar voor de behoeften van elke professional, of het nu gaat om het optimaliseren van een werkomgeving op afstand, een dynamische oplossing voor een hybride werknemer of het upgraden van fysieke vergaderruimtes om nieuwe samenwerkingsniveaus te ontsluiten.

Om in aanmerking te komen voor de cashback-campagne moeten bedrijven ten minste één deelnemend product hebben gekocht bij een erkend EPOS partner, in de benoemde regio's, tijdens de campagneperiode die loopt van 1 oktober tot en met 31 december 2022. Aankoopbewijzen moeten uiterlijk op 15 januari 2023 zijn ingediend. Claims kunnen hier worden verwerkt.

Deelnamegegevens en volledige voorwaarden zijn hier beschikbaar.

Meer over
Lees ook
Nederlands mkb: investeringen in security en remote IT-ondersteuning noodzakelijk door hybride werken

Nederlands mkb: investeringen in security en remote IT-ondersteuning noodzakelijk door hybride werken

Het mkb-bedrijfsleven zal de komende maanden zijn IT-budget vooral investeren in het verbeteren van de cybersecurity-infrastructuur, IT-ondersteuning op afstand en de cloudoplossingen. Dat blijkt uit onderzoek door Dynabook onder 1.200 mkb-ondernemers in Europa. Vergeleken met zijn Europese collega’s heeft IT-ondersteuning meer prioriteit voor de1

Tips voor digitaal succes in de publieke sector

Tips voor digitaal succes in de publieke sector

In de strijd om talent, budget en technologisch succes delft de publieke sector te vaak het onderspit. Het is voor de overheid traditioneel een uitdaging om jonge, technisch onderlegde professionals aan te trekken en het is niet alleen het salaris dat hierin een rol speelt. Het huidige tijdperk van hybride werken vraagt ook om een digitale strateg1

Vier tips voor het mkb: zo blijf je concurrerend in een snel veranderende markt

Vier tips voor het mkb: zo blijf je concurrerend in een snel veranderende markt

Mkb-organisaties zijn van nature altijd al bezig om elke kans te grijpen om de concurrentie voor te blijven. De afgelopen twee jaar is de behoefte om voorop te blijven lopen verder versterkt. Een belangrijke horde is op dit moment de overstap naar remote of hybride werken, vooral vanwege krappe budgetten en een snel veranderende markt voor werknem1