Webinar Rockwell : Duurzaamheidsdoelstellingen halen met behulp van digitale technologie

WebinarInfoSecurity

Formuleer duurzaamheidstrategieën met behulp van bestaande data 
 
Hoe breng je een revolutie in je duurzaamheidsprogramma teweeg door in te zetten op digitale transformatie? Dit thema staat centraal in een webinar op woensdag 29 juni. Sinethemba Zulu (Sustainability Technology Architect bij Rockwell Automation) en gastspreker Gunjan Bassi (Research Manager bij IDC) nemen je mee in de wereld van de digitale technologie en geven tips en tricks om je doelen op het gebied van duurzaamheid te kunnen bereiken.
 
Het webinar staat in het teken van:
 
• Operationele data en de focus op duurzaamheidsdoeleinden
• Het verzamelen en classificeren van data om maximale waarde te bereiken
• Het realiseren van duurzaamheidsstrategieën op basis van data.
 
Het webinar staat gepland voor woensdag 29 juni om 11.00 uur (CET). Ga voor meer informatie en registratie naar onderstaande site: https://www.rockwellautomation.com/en-gb/company/events/webinars/achieving-sustainability-goals-through-digital-technologies.html
 
Klik voor meer informatie over dit thema op onderstaande download:
Lees ook
SAS transformeert de traditionele CDP functionaliteiten

SAS transformeert de traditionele CDP functionaliteiten

Verbeterde functionaliteit in SAS® Customer Intelligence 360 biedt marketeers volledige toegang tot databronnen in de cloud. Dit voorkomt onnodige, kostbare en riskante overdracht van omvangrijke datasets naar customer data platforms (CDP) of de marketingcloud.

DNA Services, Fresh IT Services en Klippa kondigen samenwerking aan

De Nederlandse softwarebedrijven DNA Services B.V., Fresh IT Services B.V. en Klippa App B.V. zijn trots om een nieuwe samenwerking aan te kondigen die de functionaliteit voor hun klanten zal verbeteren.

Addverb Technologies versterkt zijn wereldwijde positie als pionier in de samenwerking tussen mens en robot

Addverb Technologies versterkt zijn wereldwijde positie als pionier in de samenwerking tussen mens en robot

Addverb, India’s toonaangevende robotica- en automatiseringsbedrijf, heeft een nieuwe merkidentiteit en een nieuw doel onthuld nu het bedrijf zich verder uitbreidt in de automatiseringssector. De frisse en nieuwe identiteit is afgestemd op de huidige positie van het bedrijf op de wereldmarkten. Sinds zijn oprichting gebruikt Addverb robotica om in1