SAP Nederland benoemt Alf Janssen tot Chief Partner Officer

AlfJAN2018-350400

SAP Nederland heeft Alf Janssen per 1 januari 2022 benoemd tot Chief Partner Officer (CPO). In deze nieuwe rol worden Janssen en zijn team verantwoordelijk voor het beheren en uitbreiden van het partnerecosysteem, dat onder andere bestaat uit de SAP channel-, software- en servicespartners.

 
Janssen heeft inmiddels al meer dan 20 jaar ervaring opgebouwd binnen SAP. Hij bekleedde diverse functies bij het bedrijf, waaronder Alliance Manager, Channel Sales Executive, Global Account Director en Sales & Strategy Lead van de Global Platinum Customer Unit. De afgelopen twee jaar gaf hij succesvol leiding aan het Nederlandse Global Strategic Segment Sales Team.
 
“Ons partnerecosysteem is cruciaal voor het verder versterken van onze cloudbusiness”, zegt Jeroen van der Lingen, Managing Director bij SAP Nederland. “Wij hebben alle vertrouwen dat Janssen met zijn strategische mindset en leiderschapskwaliteiten ons partnerecosysteem naar een volgend niveau kan tillen en daarmee helpt onze ambities te realiseren.”

 

Lees ook
Missing Piece trekt investeerder aan voor volgende groeifase

Missing Piece trekt investeerder aan voor volgende groeifase

Missing Piece B.V. (‘Missing Piece’) sluit zich aan bij Total Specific Hosting B.V. (‘TSH’), de leidende groep samenwerkende Nederlandse ICT-outsourcing bedrijven. Als onderdeel van TSH krijgt Missing Piece toegang tot kennis en permanent kapitaal om de volgende groeifase vorm te geven.

Dilaco neemt AIMED over

Dilaco neemt AIMED over

Het Brusselse Dilaco – aanbieder van IT-services, zoals cyber security, data analytics, AI, workplace-as-a-service en pionier van SOC-as-a-Service in België - rondde woensdag 16 september 2020 de overname van AIMED af. AIMED heeft haar hoofdkantoor in 's Hertogenbosch, Nederland, en heeft een innovatiekantoor in Zoetermeer, Nederland.

Loods 5 maakt efficiëntieslag op customer care-afdeling met Freshworks

Loods 5 maakt efficiëntieslag op customer care-afdeling met Freshworks

Loods 5 heeft Freshworks geselecteerd als centraal platform voor de afdeling customer care. De bekende woonwinkel zocht een gebruiksvriendelijke oplossing om processen te stroomlijnen en administratieve en repeterende taken te verminderen. In Freshworks vond het bedrijf een overkoepelend platform dat Loods 5 kan ondersteunen met gegevensanalyse en1