rb2 Core Connect helpt bedrijven onderscheidende digitale user experiences te creëren door front- en back-end applicaties te integreren

rb2_news_core-connect.png

 

rb2 lanceert Core Connect, een integratielaag waarmee bedrijven bestaande en nieuwe applicaties als een samenhangend geheel kunnen laten functioneren voor hun klanten. Met deze nieuwe oplossing kunnen bedrijven een optimale en unieke user experience creëren voor hun gebruikers en klanten op hun e-commerce, loyalty en subscription platformen.

Consumenten en zakelijke klanten willen een optimale gebruikservaring en continu verrast en geprikkeld worden. Daarom is het tegenwoordig een ‘must’ voor bedrijven om hun digitale platformen voor e-commerce, klantenloyaliteit en subscription voortdurend te blijven doorontwikkelen. Core Connect helpt bedrijven online platformen te ontwikkelen waarbij functionaliteit, snelheid, flexibiliteit en betrouwbaarheid centraal staan.

“Veel bedrijven waar wij mee werken, hebben al systemen die hun bedrijfsprocessen goed ondersteunen. Tegelijkertijd hebben ze digitale groeiambities. Wij willen er daarom voor zorgen dat we hun investeringen in de bestaande systemen beschermen, nieuwe, schaalbare functionaliteit kunnen toevoegen en het meeste halen uit de verschillende technologieën in het applicatielandschap. Dat is precies waar Core Connect voor zorgt,” vertelt Ties Luijendijk, Business Consultant bij rb2.

Veel uitgebreidere mogelijkheden dan bij standaard API’s

Core Connect faciliteert betrouwbare en efficiënte onderlinge communicatie tussen de verschillende systemen en tools. Met deze integratielaag van rb2 zijn de mogelijkheden om front- en backend applicaties te laten samenwerken veel uitgebreider dan het afzonderlijk gebruiken van de  API's die CMS-, PSP-, OMS- en PIM-oplossingen standaard bieden.

“Om aan de wensen van gebruikers te kunnen voldoen én onderscheidend te zijn, kiezen steeds meer bedrijven voor best-of-breed oplossingen. Dan ontkom je er als bedrijf niet aan dat je heterogene tech stack hebt. Met Core Connect kunnen organisaties met de systemen van verschillende softwareleveranciers werken die het beste bij ze passen én deze samenbrengen in een homogene user experience voor hun klanten,” legt Richard Birksteiner, CTO bij rb2.

Meer over
Lees ook
Sapphire 2023: de business future-proof maken met AI

Sapphire 2023: de business future-proof maken met AI

SAP heeft belangrijke vernieuwingen en samenwerkingsverbanden aangekondigd om klanten in staat te stellen hun bedrijfsprocessen voor te bereiden op de toekomst. Het technologieconcern introduceert onder andere bedrijfsoplossingen met ingebouwde kunstmatige intelligentie, mogelijkheden voor het volgen van CO2-uitstoot en branche-specifieke netwerke1

SAS transformeert de traditionele CDP functionaliteiten

SAS transformeert de traditionele CDP functionaliteiten

Verbeterde functionaliteit in SAS® Customer Intelligence 360 biedt marketeers volledige toegang tot databronnen in de cloud. Dit voorkomt onnodige, kostbare en riskante overdracht van omvangrijke datasets naar customer data platforms (CDP) of de marketingcloud.

PostNL legt basis voor innovatie met SAP S/4HANA

PostNL legt basis voor innovatie met SAP S/4HANA

In een steeds competitiever landschap moet je snel kunnen reageren op veranderingen in de markt. Voor meer flexibiliteit en agility in het backofficedomein zet PostNL daarom de stap naar SAP S/4HANA. Het postbedrijf doet dat met behulp van RISE with SAP.