rb2 Core Connect helpt bedrijven onderscheidende digitale user experiences te creëren door front- en back-end applicaties te integreren

rb2_news_core-connect.png

 

rb2 lanceert Core Connect, een integratielaag waarmee bedrijven bestaande en nieuwe applicaties als een samenhangend geheel kunnen laten functioneren voor hun klanten. Met deze nieuwe oplossing kunnen bedrijven een optimale en unieke user experience creëren voor hun gebruikers en klanten op hun e-commerce, loyalty en subscription platformen.

Consumenten en zakelijke klanten willen een optimale gebruikservaring en continu verrast en geprikkeld worden. Daarom is het tegenwoordig een ‘must’ voor bedrijven om hun digitale platformen voor e-commerce, klantenloyaliteit en subscription voortdurend te blijven doorontwikkelen. Core Connect helpt bedrijven online platformen te ontwikkelen waarbij functionaliteit, snelheid, flexibiliteit en betrouwbaarheid centraal staan.

“Veel bedrijven waar wij mee werken, hebben al systemen die hun bedrijfsprocessen goed ondersteunen. Tegelijkertijd hebben ze digitale groeiambities. Wij willen er daarom voor zorgen dat we hun investeringen in de bestaande systemen beschermen, nieuwe, schaalbare functionaliteit kunnen toevoegen en het meeste halen uit de verschillende technologieën in het applicatielandschap. Dat is precies waar Core Connect voor zorgt,” vertelt Ties Luijendijk, Business Consultant bij rb2.

Veel uitgebreidere mogelijkheden dan bij standaard API’s

Core Connect faciliteert betrouwbare en efficiënte onderlinge communicatie tussen de verschillende systemen en tools. Met deze integratielaag van rb2 zijn de mogelijkheden om front- en backend applicaties te laten samenwerken veel uitgebreider dan het afzonderlijk gebruiken van de  API's die CMS-, PSP-, OMS- en PIM-oplossingen standaard bieden.

“Om aan de wensen van gebruikers te kunnen voldoen én onderscheidend te zijn, kiezen steeds meer bedrijven voor best-of-breed oplossingen. Dan ontkom je er als bedrijf niet aan dat je heterogene tech stack hebt. Met Core Connect kunnen organisaties met de systemen van verschillende softwareleveranciers werken die het beste bij ze passen én deze samenbrengen in een homogene user experience voor hun klanten,” legt Richard Birksteiner, CTO bij rb2.

Meer over
Lees ook
Flexport introduceert AI-gebaseerd self-service platform

Flexport introduceert AI-gebaseerd self-service platform

Flexport presenteert een innovatieve, AI-gebaseerde end-to-end oplossing voor wereldwijde handel. Deze oplossing biedt volledig nieuwe mogelijkheden, met name voor kleine bedrijven en ondernemers. Het gebruiksvriendelijke platform biedt met één klik toegang tot een breed scala aan diensten in de supply chain, waaronder financiering, zeevracht, luc1

Smeding verwerkt moeiteloos 6.000 agf-orders per dag met SAP S/4HANA

Smeding verwerkt moeiteloos 6.000 agf-orders per dag met SAP S/4HANA

De onbetwiste agf-ketenspecialist. Dat is Smeding Groenten en Fruit. Elke week levert het bedrijf meer dan 3 miljoen kilo groenten en fruit aan klanten in foodservice en foodretail. Dat doet het via de warehouses in Sint Annaparochie en Breda. Van grote bestellingen voor de grootgrutters tot de levering van een ui aan de snackbar op de hoek; Smedi1

Personio verbetert de medewerkerservaring met een AI-gestuurde chatbot en een compliant klokkenluidersapp

Personio verbetert de medewerkerservaring met een AI-gestuurde chatbot en een compliant klokkenluidersapp

Personio, Europa's toonaangevende HR-softwarebedrijf voor het mkb, komt met twee nieuwe innovaties voor zijn alles-in-één HR-platform om de werknemerservaring verder te verbeteren: AI-Powered Answers voor Personio Conversations en Personio Whistleblowing. Met deze updates kunnen mkb-ondernemingen hun tools verder consolideren, de efficiëntie verho1