Payvision verbetert support digitale werkplekken met Freshworks

payvision

Global merchant acquirer Payvision heeft Freshworks geselecteerd om haar bijna 300 medewerkers wereldwijd ongestoord te laten werken op hun PC's, laptops, tablets en telefoons. Van service- en incident- tot toegangs- tot asset management, werken met Freshworks heeft de tevredenheid van de Workplace Services activiteit van Payvision, maar ook van andere afdelingen en processen, aanzienlijk vergroot.

Het Nederlandse Payvision is onderdeel van ING Bank en biedt betaaldiensten aan handelaren in meer dan 26 landen. Sinds de start in 2002 is het bedrijf aanzienlijk gegroeid. Daarmee is ook het werk van de afdeling Workplace Services toegenomen. Zij verzorgen onder leiding van Alex Anheuer, Manager van Workplace Services bij Payvision, de eerste-, tweede- en derdelijns support van alle werkplekken en borgen dat alle services, endpoints en applicaties werken en beschikbaar zijn.

Workplace Services werkte eerder met verschillende ticketingsystemen. Het eerste ticketingsysteem bood weinig functionaliteit. Het tweede systeem was weer heel complex. Payvision ging dus op zoek naar een breed inzetbare, one-stop-shop oplossing. Voor de ondersteuning van externe klanten had Payvision al gekozen voor Freshdesk, de customer support software van Freshworks. Dat zette Anheuer op het spoor Freshworks’ oplossing voor IT service management software: Freshservice.

De keuze voor Freshservice was snel gemaakt. Het biedt een brede functionaliteit én laat zich intuïtief bedienen. Bovendien had Payvision een voorkeur voor een Software-as-a-Service (SaaS)-oplossing. Freshservice draait op een grote en dus stabiele en betrouwbare infrastructuur binnen Europa, zodat ook aan de privacywetgeving wordt voldaan.

Het resultaat van de keuze voor Freshworks is ook dat incidenten en service requests sneller en efficiënter afgehandeld worden, volgens de geldende regels. Alle informatie staat op één plek en biedt een goed overzicht. Tickets gaan niet meer naar een persoon, maar naar een team zodat ze niet blijven liggen als iemand er niet is. De interne samenwerking is eveneens verbeterd. Binnen Freshservice kun je direct zien wie er verantwoordelijk is voor een asset en die persoon betrekken bij een ticket zonder daar apart mailtjes over te sturen.

Workplace Services maakt zelf ook analyses in Freshservice. Anheuer zegt daarover: “We rapporteren bijvoorbeeld maandelijks met een dashboard over change management. Ook verder maken we met rapportages inzichtelijk wat er gebeurt. Hoeveel tickets komen er binnen? Hoe snel reageren we? En hoe vaak zijn we te laat? Zo weten we waar we dingen kunnen verbeteren. Want het belangrijkste is dat onze klanten, de medewerkers van Payvision, tevreden zijn.”

Met die tevredenheid zit het wel goed. “Doordat we tickets sneller oppakken en afhandelen, is de tevredenheid omhoog geschoten. 98% geeft aan ‘extremely satisfied’ te zijn na de afhandeling van een ticket en geeft ons een smiley.”

 

Over Freshworks

Freshworks biedt innovatieve customer engagement software voor bedrijven van elke omvang, waardoor het voor teams eenvoudig is om hun klanten voor het leven te werven, te binden en te behouden. Freshworks SaaS-producten bieden een 360-graden overzicht van de klant, zijn klaar voor gebruik, eenvoudig in gebruik en bieden een snel rendement op de investering. Het hoofdkantoor van Freshworks is gevestigd in San Mateo, VS. Wereldwijd werken meer dan 2.700 medewerkers in kantoren over de hele wereld. Ga voor meer informatie naar www.freshworks.com

Meer over
Lees ook
Wibu-Systems lanceert CodeMeter Cloud Lite

Wibu-Systems lanceert CodeMeter Cloud Lite

Wibu-Systems, leverancier van beveiligingsoplossingen en producten voor licentiebeheer van software, kondigt CodeMeter Cloud Lite aan. Met CodeMeter Cloud Lite kunnen software ontwikkelaars hun Software as a Service (SaaS) applicaties, standaard PC software of mobiele apps via de cloud beveiligen tegen ongeoorloofd gebruik van hun producten of inb1

Circular.Cloud benoemd tot servicepartner van ‘kadaster voor bouwmaterialen’ Madaster

Circular.Cloud benoemd tot servicepartner van ‘kadaster voor bouwmaterialen’ Madaster

Circular.Cloud wordt de eerste servicepartner van Madaster. Dit onafhankelijk platform heeft als doel de hoeveelheid afval te elimineren door bouwmaterialen een identiteit te geven in een cloud gebaseerd ’kadaster' voor materialen. Servicepartners helpen deze organisatie met het documenteren, registreren, archiveren en toegankelijk maken van alle1

Consultants SQS bouwen arcadekast voor Robberse Eiland

Consultants SQS bouwen arcadekast voor Robberse Eiland

Samen met cliënten van Abrona Robberse Eiland in Loosdrecht bouwen medewerkers van SQS Nederland uit Utrecht een heuse arcadekast. De bouw is enkele weken geleden gestart. De contouren van de kast zijn inmiddels zichtbaar. De bouw is geïnitieerd door SQS. “Het is binnen ons bedrijf een wedstrijd”, zegt manager communicatie Ruud Poels van SQS. “In1