Trust levert driejarige B2B-garantie

circulaire-IT_Trust-TM-201-muis-300x300

Trust gaat 3 jaar garantie leveren op alle exclusieve B2B-producten, waaronder de nieuwe TM-201 muis.

Met de nieuwe garantie wil Tust het vertrouwen in de hoge kwaliteit van haar producten benadrukken. De garantie geldt niet alleen voor bestaande producten in het exclusieve B2B-assortiment, maar ook voor de nieuwe, meer milieuvriendelijke opties.

Een daarvan is de nieuwe TM-201 compacte draadloze muis, de opvolger van de bestaande draadloze muis op instapniveau: de TM-200. Deze duurzame muis benadrukt volgens Trust de overstap naar milieuvriendelijkere producten: een voordeel voor de klant, de planeet en het bedrijf. De TM-201 is gemaakt van 83% gerecycled plastic en verpakt in een volledig plasticvrije FSC®-gecertificeerde verpakking. Om productiever en milieuvriendelijker te kunnen werken, is hij ook voorzien van een energiezuinige chipset, een aan/uit-schakelaar voor extra energiebesparing en een extra lange batterijlevensduur van maximaal 12 maanden.

Overige kenmerken

  • Veelzijdig ontwerp voor zowel links- als rechtshandig gebruik
  • Makkelijk op te bergen micro-USB ontvanger, zodat de muis eenvoudig is mee te nemen en op te ruimen
  • Stille muisknoppen om de gebruiker of zijn omgeving niet te storen
  • Snelheidskeuzeknop (800-1600 DPI) voor nauwkeurige en precieze cursorbewegingen
  • Plug-and-play mogelijkheid, geen installatie nodig
  • Verkrijgbaar in zwart en verpakt in een geminimaliseerde, gemakkelijk te openen verpakking
  • De TM-201 is nu verkrijgbaar voor een adviesprijs van €10,99 en is een nieuw betaalbaar duurzaam product in het B2B-assortiment van Trust.

Het volledige aanbod van producten met 3 jaar garantie bestaat uit de volgende modellen: TM-101, TM-201, TK-150, TKM-250, TKM-350, HS-200, HS-250, TW-200, TW-250, TW-350.

 

(dit artikel verscheen eerder op Circulaire-IT.nl

Meer over
Lees ook
Duurzaamheid wordt onderscheidende factor in ‘last mile’

Duurzaamheid wordt onderscheidende factor in ‘last mile’

Duurzaamheid wordt een steeds belangrijker verkoopargument in e-commerce. Consumenten zullen meer en meer kiezen voor milieuvriendelijke afleveropties zonder stinkende dieselbusjes. Pakketten met onnodig veel lucht, karton en moeilijk te recyclen opvulmateriaal zullen niet meer worden geaccepteerd. Ook het onnodig hoge aantal retourzendingen staat1

Vakbeurs CES 2016 blijft groen dankzij duurzame programma’s en initiatieven

Vakbeurs CES 2016 blijft groen dankzij duurzame programma’s en initiatieven

De Consumer Electronics Association (CEA) zet in op het vergroenen van CES, de grootste consumententechnologiebeurs ter wereld. Hiertoe zet de organisatie duurzame programma’s, duurzame samenwerkingsverbanden en ecovriendelijke initiatieven in. “Als eigenaar van de grootste vakbeurs voor opkomende innovatie willen we een voorbeeld zijn voor de ma1