Tell James toont Speech-to-Text-oplossing tijdens Zorg&ICT

Tell James logo RGB

Tell James, leverancier van software-oplossingen voor spraakgestuurd rapporteren, toont zijn nieuwe, maar bewezen oplossing aan het grote publiek tijdens Zorg & ICT, dat plaatsvindt van 14 – 16 juni. De oplossing die Tell James in de markt zet, is gebaseerd op innovatieve spraaktechnologie die met behulp van een zelflerend domeinspecifiek woordenboek voor de zorg- en welzijnsbranche is geoptimaliseerd. Tijdens Zorg&ICT verzorgt Tell James een compleet aanbod om iedere betrokkene bij de implementatie van zorginnovaties in zorg en welzijn van de meest recente informatie te kunnen voorzien. Zo kunnen bezoekers zelf ervaren welke tijdsbesparing zij kunnen realiseren door rapportages in te spreken in plaats van te typen. Bovendien kunnen belangstellenden in contact komen met en hun vragen stellen aan de oprichter van Spraaklab, die de onderliggende technologie heeft ontwikkeld.
 

Leveranciersonafhankelijke oplossing

Het doel van Tell James is met behulp van spraaksoftware de administratieve druk binnen de zorg te verminderen. De oplossing is geschikt voor zowel intra- als extramuraal gebruik. Door spraakgestuurd te rapporteren kunnen zorgmedewerkers vanaf iedere gewenste locatie minstens drie keer sneller kwalitatief betere rapportages maken. Tell James zet spraak namelijk direct om naar tekst; de software doet dat zonder tussentijds data op te slaan, waardoor de oplossing voldoet aan alle AVG-vereisten.
 
Tell James is als API voor ontwikkelaars van software in Zorg en Welzijn beschikbaar en als module binnen de ZorgApp van CareConnections. Spraakgestuurd rapporteren van Tell James is een leveranciersonafhankelijke oplossing die middels plug-and-play kan worden toegevoegd aan ieder bestaand systeem. De oplossing heeft bovendien al bij een lage adoptiegraad een zeer korte terugverdientijd.   
 

Tell James het jongste bedrijf op Zorg&ICT

Tell James presenteert zich tijdens Zorg&ICT, waar bezoekers zelf kunnen ervaren wat spraakgestuurd rapporteren oplevert qua gemak en tijdswinst. Aanmelden voor Zorg&ICT kan via de registratielink, Tell James is te vinden op standnummer 01.A036.
Meer over
Lees ook
Cloud by innovaphone: Eenvoudig beheer en perfecte Home Office oplossing

Cloud by innovaphone: Eenvoudig beheer en perfecte Home Office oplossing

Case Study: De lucht in met de communicatieoplossing van innovaphone

Snom vindt de telefoon opnieuw uit

Snom vindt de telefoon opnieuw uit

Heeft de klassieke kantoortelefoon zijn tijd gehad?? Deze gedachte wordt de laatste jaren vaak geuit. De reden voor deze indruk ligt ongetwijfeld in het vaak lompe ontwerp van de toestellen en het gebrek aan functies of beter in het feit dat er geen rekening wordt gehouden met de huidige behoeften van de gebruikers.

MachCloud koppelt telefonie en Microsoft 365 in portal voor resellers

MachCloud koppelt telefonie en Microsoft 365 in portal voor resellers

MachCloud lanceerde eind oktober een one-stop-shop waar ICT-resellers nu zakelijke telefonie(diensten) in combinatie met via Microsoft Teams, SIP Trunks, Cloud PBX, Microsoft 365, Cloud Infrastructuur en Windows Virtual Desktop kunnen bestellen. Het aanbod van MachCloud is whitelabel beschikbaar voor partners of te bestellen in combinatie met een1