ServiceNow verbetert Workplace Service Delivery-oplossing

servicenow300200

Onlangs maakte ServiceNow een aantal updates bekend in de Workplace Service Delivery-oplossing om meer flexibiliteit en veiligheid te bieden ter ondersteuning van hybride werken. De traditionele rol van het kantoor is veranderd. Het is niet langer de plek waar werknemers standaard iedere dag naartoe gaan om te werken, maar het is een plek geworden waar ze voornamelijk heengaan om samen te werken met collega’s, te brainstormen en de belangrijkste vergaderingen bij te wonen.
 
De volgende updates zijn toegevoegd aan de Workplace Service Delivery-oplossing van ServiceNow:
  1. Maak events aan voor meerdere kantoorlocaties. Vergaderingen zullen steeds vaker georganiseerd worden voor teams van verschillende kantoren. Dankzij nieuwe mogelijkheden voor groepsreserveringen kunnen gebruikers eenvoudig in één keer ruimtes en bureaus reserveren op verschillende locaties. Ook is het eenvoudiger om namens collega’s een ruimte of bureau te reserveren.
  2. Eenvoudig samenwerken. Werknemers kunnen nu eenvoudiger een werkplek reserveren naast een collega waarmee ze bijvoorbeeld samenwerken aan een project.
  3. De juiste weg in het kantoor. Door het hybride werken zullen werknemers minder goed op de hoogte zijn van plattegronden en looproutes. Dankzij nieuwe mobiele navigeermogelijkheden kunnen werknemers eenvoudiger hun weg vinden op kantoor.
  4. Gestroomlijnd reserveringsproces. Het beheren van verschillende agenda’s en reserveringssystemen is een baan op zichzelf. Gebruikers kunnen nu eenvoudig de reservering die ze maken via Workplace Service Delivery toevoegen aan de agenda van hun voorkeur. Ook is het mogelijk om met één klik een reservering te maken.
Lees meer over de nieuwe toevoegingen aan de ServiceNow Workplace Service Delivery-oplossing in deze blog.
Meer over
Lees ook
Vier tips voor het mkb: zo blijf je concurrerend in een snel veranderende markt

Vier tips voor het mkb: zo blijf je concurrerend in een snel veranderende markt

Mkb-organisaties zijn van nature altijd al bezig om elke kans te grijpen om de concurrentie voor te blijven. De afgelopen twee jaar is de behoefte om voorop te blijven lopen verder versterkt. Een belangrijke horde is op dit moment de overstap naar remote of hybride werken, vooral vanwege krappe budgetten en een snel veranderende markt voor werknem1

Dynabook: Vier tips voor meer werknemersbetrokkenheid in de zorg in tijden van hybride werken

Dynabook: Vier tips voor meer werknemersbetrokkenheid in de zorg in tijden van hybride werken

Sinds 2020 zijn zorgverleners gewend geraakt aan het gebruik van digitale hulpmiddelen om zorg op afstand te verlenen. Dit geldt met name op het vlak van preventieve zorg, geestelijke gezondheidszorg en de medische nazorg. Maar naarmate de overgang naar hybride manieren van werken zich in de hele zorgsector voortzet, rijzen er veel vragen over wat1

Hybride werken is véél meer dan thuis inloggen op je laptop

Hybride werken is véél meer dan thuis inloggen op je laptop

Het werken op andere plekken dan op kantoor stelt IT-afdelingen van bedrijven voor nieuwe uitdagingen. Concepten, processen en technologie die oorspronkelijk ontwikkeld is om alleen ‘at the office’ gebruikt te worden, moet nu ook op afstand bereikbaar zijn. Een groot kantoor wordt ingewisseld voor honderden – zo niet duizenden – thuiskantoren. Daa1