Matrix42 exposant tijdens SITS 2022 in Londen

Matrix42

Softwareleverancier Matrix42 is een van de exposanten tijdens The Service Desk & IT Support Show. Europa’s grootste event voor ITSM- en support professionals vindt plaats op 11 en 12 mei in Londen. John Dillon, Chief Marketing & Product Officer bij Matrix42, verzorgt een uitgebreide inhoudelijke sessie samen met Kevin J. Smith, ESM en ITSM General Manager bij Bright Pattern, Inc.

De opkomst van hybride werken brengt grote veranderingen met zich mee. Dat heeft ook gevolgen voor helpdesk en IT-support. Het team van Matrix42 presenteert tijdens het event (op stand 273) alle ins en outs over het toonaangevende Enterprise Service Management Platform. Leer hoe u complexe serviceworkflows kunt automatiseren, CMDB-beheer kunt standaardiseren, de efficiëntie van IT-teams kunt vergroten en waardevolle IT-kosten kunt besparen. Laat u bijpraten over de kansen voor AI, automatisering, ITIL, het verhogen van de klant- en werknemerservaring en self service.

Op de tweede dag van het event – woensdag 12 mei om 15.00 uur – staat een inhoudelijke presentatie op het programma van John Dillon, sinds begin dit jaar Chief Marketing & Product Officer bij Matrix42. Hij zal op het podium vergezeld worden door Kevin J. Smith, ESM en ITSM General Manager bij Bright Pattern, Inc., leverancier van omnichannel communicatiesoftware. Het AI-platform van Bright Pattern maakt het voor gebruikers van Matrix42-oplossingen mogelijk om te communiceren via tal van digitale kanalen, waaronder chat, SMS, MMS, email, telefoon en messengers.

'From IT operations to AI operations'

De titel van de sessie is: From IT operations to AI operations - Your booster to digital transformation. Hoe breng je de kosten voor IT flink omlaag? Hoe verhoog je de productiviteit van je medewerkers en zorg je voor een betere werknemers- en klantervaring? En hoe kunnen geautomatiseerde kostenvoorspellingen worden gedaan? 

Kijk voor meer informatie over het event en voor het maken van een afspraak met het team van Matrix42 hier

 
Meer over
Lees ook
Voordelen maar ook risico’s door opkomst van AI

Voordelen maar ook risico’s door opkomst van AI

Chatbots, autonome voertuigen en onderling verbonden machines in digitale fabrieken geven een voorproefje van hoe de toekomst eruit zal zien. De uitgebreide implementatie van Artificial Intelligence toepassingen biedt veel voordelen voor bedrijven zoals een verhoogde efficiëntie, minder repetitieve taken en betere klantervaringen. In verkeerde han1

Accenture: 'Nieuw leiderschap nodig voor nieuwe technologieën als AI'

Accenture: 'Nieuw leiderschap nodig voor nieuwe technologieën als AI'

Snelle ontwikkelingen in Artificial Intelligence (AI) en andere technologieën versnellen de opkomst van slimme ondernemingen en stellen bedrijven in staat zichzelf te integreren in het dagelijks leven van mensen. Dit blijkt uit Accenture Technology Vision 2018, het jaarlijkse technologierapport van Accenture. Het rapport voorspelt welke bela1

AI-innovaties voor de auto en het slimme huis van de toekomst

AI-innovaties voor de auto en het slimme huis van de toekomst

Nuance Communications introduceert op CES 2018 nieuwe artificial intelligence (AI) oplossingen die een ongeëvenaarde ervaring bieden in de communicatie tussen de connected auto, smart home en daaraan verbonden apparaten. Dankzij ontwikkelingen in deze ‘communicatieve AI’ biedt Nuance nieuwe oplossingen, waarmee deze ‘assistenten’ de taal horen, be1