Johnson Controls breidt OpenBlue Services uit naar brandveiligheidsoplossingen

Johnsoncontrols-280210.png

Als antwoord op de behoeften van individuele klanten in de Benelux, lanceerde Johnson Controls eind 2021 OpenBlue Services als een nieuw servicemodel in de regio. Johnson Controls heeft het aanbod van OpenBlue Services nu uitgebreid met brandveiligheidsoplossingen.

Brandveiligheid is een fundamenteel vereiste voor elke onderneming, faciliteit, campus en gemeente. Brandveiligheid begint met bewustwording, brandpreventie, branddetectie en brandbestrijding. Johnson Controls brengt een nieuw gevoel van veiligheid en controle naar gebouwbeheerders, aangeboden in vier OpenBlue serviceniveaus.

Er zijn vier OpenBlue serviceniveaus: Essential, Enhanced, Expert en Optimum - met stapsgewijze uitbreiding van de serviceniveaus door de JCI-experts. Klanten die OpenBlue Services voor hun brandveiligheidssystemen kiezen, kunnen het volgende verwachten:

  • Inspectie en diagnose: Creëer vroegtijdige waarschuwingen om belangrijke systeemstoringen te voorkomen en de reparatietijd te verkorten.
  • Meldingen voor gebruikers: Real-time melding van gebeurtenissen via e-mail en mobiele app.
  • Rapportage over de gesteldheidsstatus: Onsite en hybride gesteldheidsbeoordelingen om potentiële problemen te identificeren en proactieve aanbevelingen te doen.
  • Meerjarige investering: Onderzoek van de status van producten met behulp van geavanceerde analyses om te adviseren over reparaties en preventieve onderhoudsplannen, voor een betere voorspelling van onverwachte kosten en het verlengen van de totale levensduur van producten.
  • Op toestand gebaseerd onderhoud: State-of-the-art digitale technologieën om gegevens te monitoren en te analyseren voor een optimale werking. Hierdoor blijven de producten van de klant in de beste conditie, neemt de uptime toe en worden investeringen geoptimaliseerd.

OpenBlue is een complete suite van verbonden oplossingen gericht op allerlei sectoren, van kantoren en scholen tot ziekenhuizen, campussen en nog veel meer. Dit platform omvat op maat gemaakte, AI-gebaseerde service-oplossingen zoals diagnose op afstand, voorspellend onderhoud, compliance, geavanceerde risicobeoordelingen en nog veel meer. OpenBlue is de dynamische nieuwe oplossing van Johnson Controls en brengt gebouwen tot leven.

Meer over
Lees ook
Personio verbetert de medewerkerservaring met een AI-gestuurde chatbot en een compliant klokkenluidersapp

Personio verbetert de medewerkerservaring met een AI-gestuurde chatbot en een compliant klokkenluidersapp

Personio, Europa's toonaangevende HR-softwarebedrijf voor het mkb, komt met twee nieuwe innovaties voor zijn alles-in-één HR-platform om de werknemerservaring verder te verbeteren: AI-Powered Answers voor Personio Conversations en Personio Whistleblowing. Met deze updates kunnen mkb-ondernemingen hun tools verder consolideren, de efficiëntie verho1

Investeringen in Employee Experience, Cloud en AI leiden tot betere Customer Experience, blijkt uit nieuw NTT-rapport

Investeringen in Employee Experience, Cloud en AI leiden tot betere Customer Experience, blijkt uit nieuw NTT-rapport

NTT Ltd., een toonaangevend bedrijf op het gebied van IT-infrastructuur en -diensten, heeft vandaag het 2023 Global Customer Experience Report gelanceerd. Hieruit blijkt dat customer experience (CX) een topprioriteit blijft voor de C-suite. 95% van de organisaties hebben tegenwoordig een directielid dat verantwoordelijk is voor dit bedrijfsonderde1

Wat heeft AI te bieden voor de logistieke processen?

Wat heeft AI te bieden voor de logistieke processen?

De meest gehypete en ook de technologie die onze wereld waarschijnlijk het meest op zijn kop zal zetten, is AI - artificial Intelligence. Ook in de logistiek zien we de eerste toepassingen inmiddels verschijnen. Het vermogen om informatie voortdurend te analyseren en aan te passen zal de meest ingewikkelde logistieke processen transformeren, waarb1