AI-innovaties voor de auto en het slimme huis van de toekomst

274094_h_ergb_s_gl

Nuance Communications introduceert op CES 2018 nieuwe artificial intelligence (AI) oplossingen die een ongeëvenaarde ervaring bieden in de communicatie tussen de connected auto, smart home en daaraan verbonden apparaten.

Dankzij ontwikkelingen in deze ‘communicatieve AI’ biedt Nuance nieuwe oplossingen, waarmee deze ‘assistenten’ de taal horen, begrijpen, leren en gebruiken. Daardoor kunnen ze een goede interactie realiseren met de gebruikers. Dit leidt uiteindelijk tot gepersonaliseerde ervaringen en meer gemak, betrokkenheid, veiligheid en tevredenheid bij de gebruikers.

De volgende generatie Nuance-oplossingen vertegenwoordigen een technologische evolutie die meer dynamische interacties met assistenten mogelijk maakt, waardoor de verbonden apparaten complexere taken kunnen uitvoeren en deze ook met een hogere nauwkeurigheid zullen voltooien.

Cognitive Arbitrator

Daarnaast is Nuance vernieuwend met de Cognitive Arbitrator. Deze ‘scheidsrechter’ verbindt en integreert naadloos via één enkele interface verschillende virtuele assistenten, diensten van derden en content-diensten. De Cognitive Arbitrator leunt eveneens op AI om één enkele slimme hub te creëren die vragen en instructies van gebruikers hoort, begrijpt en doorstuurt naar de assistent of content-dienst die het meest geschikt is om een bepaalde taak uit te voeren. Zo kan een bestuurder aan de intelligente assistent in zijn auto vragen om hem naar een bestemming te leiden of om muziek te streamen. Andere verzoeken, die bijvoorbeeld verband houden met winkelen, maaltijden bestellen of bankzaken, worden doorgestuurd naar andere assistenten van derden.

Meer over
Lees ook
Investeringen in Employee Experience, Cloud en AI leiden tot betere Customer Experience, blijkt uit nieuw NTT-rapport

Investeringen in Employee Experience, Cloud en AI leiden tot betere Customer Experience, blijkt uit nieuw NTT-rapport

NTT Ltd., een toonaangevend bedrijf op het gebied van IT-infrastructuur en -diensten, heeft vandaag het 2023 Global Customer Experience Report gelanceerd. Hieruit blijkt dat customer experience (CX) een topprioriteit blijft voor de C-suite. 95% van de organisaties hebben tegenwoordig een directielid dat verantwoordelijk is voor dit bedrijfsonderde1

Wat heeft AI te bieden voor de logistieke processen?

Wat heeft AI te bieden voor de logistieke processen?

De meest gehypete en ook de technologie die onze wereld waarschijnlijk het meest op zijn kop zal zetten, is AI - artificial Intelligence. Ook in de logistiek zien we de eerste toepassingen inmiddels verschijnen. Het vermogen om informatie voortdurend te analyseren en aan te passen zal de meest ingewikkelde logistieke processen transformeren, waarb1

Sapphire 2023: de business future-proof maken met AI

Sapphire 2023: de business future-proof maken met AI

SAP heeft belangrijke vernieuwingen en samenwerkingsverbanden aangekondigd om klanten in staat te stellen hun bedrijfsprocessen voor te bereiden op de toekomst. Het technologieconcern introduceert onder andere bedrijfsoplossingen met ingebouwde kunstmatige intelligentie, mogelijkheden voor het volgen van CO2-uitstoot en branche-specifieke netwerke1