Stripe start samen met partners onderzoek naar tools voor start-ups

274094_h_ergb_s_gl

Stripe gaat de komende weken onderzoeken welke tools en diensten Nederlandse start-ups gebruiken om hun onderneming zo snel mogelijk op te zetten en te laten groeien. Met dit onderzoek wil Stripe start-ups helpen groeien, door inzicht te bieden in de waarde van deze tools voor zowel bestaande techbedrijven als startende ondernemers.

Voor dit onderzoek werkt Stripe samen met The Next Web, Rockstart, TQ, Startupbootcamp en Prime Ventures.

Dankzij het brede aanbod aan tools en diensten voor onder andere cloudhosting, analytics, CRM en betalingsverwerking is het de afgelopen jaren steeds makkelijker en voordeliger geworden om een start-up te beginnen en op te schalen. Maar tegelijkertijd zien veel startende ondernemers vanwege het grote aanbod door de bomen het bos niet meer. De uitkomsten van het onderzoek moeten deze ondernemers een goed overzicht verschaffen van de beschikbare tools en diensten. De resultaten van zullen op 30 november worden gepresenteerd.

Geïnteresseerden kunnen deelnemen aan het onderzoek via https://stripe1.typeform.com/to/JVQaKs.

Onder de deelnemers verloot Stripe twee toegangskaarten voor The Next Web Conference 2018.

Meer over
Lees ook
PwC: 2014 beste jaar in decennium  voor tech IPOs

PwC: 2014 beste jaar in decennium voor tech IPOs

2014 was het recordjaar voor technologie IPOs in de afgelopen 10 jaar, met 118 deals met een totale waarde van $51,2 miljard. Hoewel de cijfers in alle bedrijfssectoren zijn gestegen ten opzichte van 2013 was de Alibaba deal ($21,8 miljard) een enorme boost voor de gehele technologiesector. In een onlangs uitgebracht rapport van PwC, getiteld ‘Glo1

Consumententrends steeds bepalender voor zakelijke ICT

Consumententrends steeds bepalender voor zakelijke ICT

BYOD, consumerization of IT - het lijken vaak vooral marketingkreten. Toch is dat niet waar. Steeds vaker zijn het de ervaringen die consumenten met internet, tablets en smart phones hebben in hun privé-omgeving die de eisen en wensen van de business bepalen. Daarom doen we er verstandig juist die consumententrends goed in de gaten te houden. Juis1

The Big Future of Data toont slimme ICT-toepassingen

The Big Future of Data toont slimme ICT-toepassingen

door Bennie Mols |  Op donderdag 2 oktober organiseerde COMMIT/, de nationaal publiek-private samenwerking op het terrein van ICT-onderzoek, het event The Big Future of Data. In 59 demo’s (pdf) presenteerden ICT-onderzoekers en de zakelijke projectpartners hun nieuwste resultaten: van een razendsnelle 3D-scantechniek tot een digitale vorm van1