Sinaps helpt klanten bij digitale transformatie

Sinaps gaat voortaan als cloud adviseur organisaties helpen met de digitale transformatie. Deze transformatie naar digitaal werken wordt mogelijk maakt door het vernieuwen, verbinden en beveiligen van de ICT-omgeving van klanten.

Sinaps is onderdeel van Sforza International. Vanuit dit ecosysteem van business consultants geeft Sinaps klanten inzichten in hun bedrijfstak. Het bestaande portfolio van Sinaps met betrekking tot werkplek- en applicatiebeheer en softwareontwikkeling wordt gebundeld in één ICT-adviseur, met de focus op innovatie.

Ondersteuning van ICT-experts

Innovatie leidt tot productieverbeteringen. In een tijd waarin elk bedrijf een ICT-bedrijf lijkt te worden is ondersteuning van experts in ICT volgens Sinaps van belang. De opkomst van de cloud en het Internet of Things heeft voor ieder bedrijf grote gevolgen. Eindklanten bepalen hoe een organisatie dient te werken.

Sinaps helpt organisaties hun bedrijfsmodellen te vernieuwen en ICT optimaal int e zetten. Hierbij daagt het bedrijf klanten uit om anders te denken. Hoe zou de organisatie ingericht worden als deze nu zou beginnen? Wat is daar voor nodig? Door klanten te stimuleren als een startup te denken en handelen wordt het business model van de organisaties klaargemaakt voor de toekomst.

Lees ook
Het Avalon-platform van Sensia maakt digitale transformatie in de olie- en gasindustrie eenvoudiger

Het Avalon-platform van Sensia maakt digitale transformatie in de olie- en gasindustrie eenvoudiger

Olie- en gasbedrijven kunnen hun operationele activiteiten eenvoudiger op hun eigen manier digitaliseren met behulp van Avalon, het nieuwe platform van Sensia voor automatisering en digitalisering. Het cloud-native platform biedt bedrijven een complete, schaalbare oplossing voor de uitvoering van hun digitale strategie. Omdat ze geen digitaal plat1

Lexmark biedt inzichten in een effectieve cloud-transitie

Lexmark biedt inzichten in een effectieve cloud-transitie

Uit een onderzoek naar de status van cloud-gedreven transformatie blijkt dat 65 procent van de IT-professionals gelooft dat in de komende twee jaar meer dan 60 procent van hun portfolio uit clouddiensten zal bestaan. Clouddiensten omvatten cloud-gebaseerde programma's en IT-diensten die via een netwerk met elkaar zijn verbonden en kunnen worden ge1

Renault en Dassault Systèmes versterken samenwerking: autoconcern kiest wereldwijd voor 3DEXPERIENCE-platform

Renault en Dassault Systèmes versterken samenwerking: autoconcern kiest wereldwijd voor 3DEXPERIENCE-platform

De Renault Group en Dassault Systèmes geven een impuls aan hun al 20 jaar bestaande samenwerking. Renault gaat wereldwijd standaardiseren op het 3DEXPERIENCE-platform voor het ontwikkelen van nieuwe producten en diensten op het gebied van mobiliteit. Deze samenwerking vormt een belangrijke basis voor het ‘Renaulution’ geheten strategische plan van1