Poly en Appspace gaan samenwerking aan om werkplekcommmunicatie en digital signage te bieden

Poly_Logo-2021-400300

Poly en Appspace gaan samenwerking aan om werkplekcommmunicatie en digital signage te bieden op Poly Video OS-devices en zo de terugkeer naar kantoor te verbeteren.  Poly integreert Appspace, een toonaangevende provider van software voor werkplekervaringen. Appspace stelt gebruikers van Poly Video OS-devices in staat om moderne teamcommunicatie en digital signage in te zetten om waarde toe te voegen aan vergaderruimtes tijdens downtime.

De integratie met Appspace biedt HR, corporate communicatie, marketing en andere teams mogelijkheden voor communicatie op de werkplek, doordat Appspace digital signage beschikbaar maakt op alle devices die draaien op Poly Video OS. Digital signage zal beschikbaar zijn voor gebruikers van producten uit de Poly Studio X Series (waaronder de Poly Studio X30, X50, X70) en G7500-devices met een Appspace-abonnement, met eenvoudige verbinding met en beheer van Appspace-kanalen via de Poly Lens cloudmanagementservice.

“Poly-klanten kunnen hun werknemers via intelligente technologie in staat stellen hun ervaring op locatie te verbeteren, wat van groot belang is nu mensen weer terug naar kantoor gaan”, zegt Dave Shull, President en CEO van Poly. “We willen de waarde van onze innovatieve oplossingen voor videovergaderingstechnologie verhogen door samen te werken met toonaangevende softwareserviceproviders zoals Appspace. Samen creëren we een naadloze ervaring die verder gaat dan de standaardervaring van het videovergaderen, om zo werknemers op de hoogte te houden van het belangrijkste bedrijfsbrede nieuws en evenementen.”

“We zijn blij met de samenwerking met Poly nu bedrijven zich voorbereiden op hun versie van de toekomst van werk”, zegt Duke Skarda, Chief Technology Officer van Appspace. “Communicatie op de werkplek is nu meer dan ooit van cruciaal belang, en het creëren van een informatieve en meeslepende ervaring voor werknemers op locatie met Appspace op videodevices van Poly is een belangrijk onderdeel van die toekomst. We kijken ernaar uit om ons dienstenaanbod en de samenwerking met Poly de komende jaren verder uit te breiden.”

Met de integratie van Appspace met videovergaderingsdevices van Poly en het beheer vanuit Poly Lens, is het eenvoudiger dan ooit om digital signage toe te voegen aan de werkplek. Voordelen van de integratie zijn onder meer:

  • Snel aan de slag – Digital signage van Appspace is in een paar klikken in te schakelen op je Poly video-oplossingen, en op maat op te schalen met behulp van Poly Lens.
  • Voeg waarde toe – Haal meer uit de oplossingen van Poly door Appspace te gebruiken om berichten weer te geven tussen videovergaderingen door.
  • Verhoog adoptie – Toon instructies en interessante content die werknemers uitnodigt je apparaten te gebruiken.
  • Centraal beheer – Beheer je devices en digital signage vanuit één centrale online locatie.
  • Verbeter communicatie met werknemers – Publiceer belangrijke veiligheids- en beleidsberichten voor werknemers op locatie.
  • Ga verder dan digital signage – Upgrade je Appspace-plan om functies als ruimtereservering, geavanceerde sjablonen en de werknemersapp te ontgrendelen.

De Appspace-integratie is nu beschikbaar voor klanten met een Appspace-account op de volgende Poly-devices: Poly Studio X30, Studio X50, Studio X70 en G7500. Ga voor meer informatie naar https://www.appspace.com/partners/poly

 

Meer over
Lees ook
Vier tips voor het mkb: zo blijf je concurrerend in een snel veranderende markt

Vier tips voor het mkb: zo blijf je concurrerend in een snel veranderende markt

Mkb-organisaties zijn van nature altijd al bezig om elke kans te grijpen om de concurrentie voor te blijven. De afgelopen twee jaar is de behoefte om voorop te blijven lopen verder versterkt. Een belangrijke horde is op dit moment de overstap naar remote of hybride werken, vooral vanwege krappe budgetten en een snel veranderende markt voor werknem1

Dynabook: Vier tips voor meer werknemersbetrokkenheid in de zorg in tijden van hybride werken

Dynabook: Vier tips voor meer werknemersbetrokkenheid in de zorg in tijden van hybride werken

Sinds 2020 zijn zorgverleners gewend geraakt aan het gebruik van digitale hulpmiddelen om zorg op afstand te verlenen. Dit geldt met name op het vlak van preventieve zorg, geestelijke gezondheidszorg en de medische nazorg. Maar naarmate de overgang naar hybride manieren van werken zich in de hele zorgsector voortzet, rijzen er veel vragen over wat1

Hybride werken is véél meer dan thuis inloggen op je laptop

Hybride werken is véél meer dan thuis inloggen op je laptop

Het werken op andere plekken dan op kantoor stelt IT-afdelingen van bedrijven voor nieuwe uitdagingen. Concepten, processen en technologie die oorspronkelijk ontwikkeld is om alleen ‘at the office’ gebruikt te worden, moet nu ook op afstand bereikbaar zijn. Een groot kantoor wordt ingewisseld voor honderden – zo niet duizenden – thuiskantoren. Daa1