Matrix42 exposant tijdens SITS 2022 in Londen

Matrix42

Softwareleverancier Matrix42 is een van de exposanten tijdens The Service Desk & IT Support Show. Europa’s grootste event voor ITSM- en support professionals vindt plaats op 11 en 12 mei in Londen. John Dillon, Chief Marketing & Product Officer bij Matrix42, verzorgt een uitgebreide inhoudelijke sessie samen met Kevin J. Smith, ESM en ITSM General Manager bij Bright Pattern, Inc.

De opkomst van hybride werken brengt grote veranderingen met zich mee. Dat heeft ook gevolgen voor helpdesk en IT-support. Het team van Matrix42 presenteert tijdens het event (op stand 273) alle ins en outs over het toonaangevende Enterprise Service Management Platform. Leer hoe u complexe serviceworkflows kunt automatiseren, CMDB-beheer kunt standaardiseren, de efficiëntie van IT-teams kunt vergroten en waardevolle IT-kosten kunt besparen. Laat u bijpraten over de kansen voor AI, automatisering, ITIL, het verhogen van de klant- en werknemerservaring en self service.

Op de tweede dag van het event – woensdag 12 mei om 15.00 uur – staat een inhoudelijke presentatie op het programma van John Dillon, sinds begin dit jaar Chief Marketing & Product Officer bij Matrix42. Hij zal op het podium vergezeld worden door Kevin J. Smith, ESM en ITSM General Manager bij Bright Pattern, Inc., leverancier van omnichannel communicatiesoftware. Het AI-platform van Bright Pattern maakt het voor gebruikers van Matrix42-oplossingen mogelijk om te communiceren via tal van digitale kanalen, waaronder chat, SMS, MMS, email, telefoon en messengers.

'From IT operations to AI operations'

De titel van de sessie is: From IT operations to AI operations - Your booster to digital transformation. Hoe breng je de kosten voor IT flink omlaag? Hoe verhoog je de productiviteit van je medewerkers en zorg je voor een betere werknemers- en klantervaring? En hoe kunnen geautomatiseerde kostenvoorspellingen worden gedaan? 

Kijk voor meer informatie over het event en voor het maken van een afspraak met het team van Matrix42 hier

 
Lees ook
Zoho groeit flink in Nederland en investeert in de lokale markt

Zoho groeit flink in Nederland en investeert in de lokale markt

Zoho zet haar opmars in Nederland voort. Het bedrijf boekte een omzetgroei van 40% ten opzichte van het vorige boekjaar en investeerde het afgelopen jaar fors in personeel. Zoho’s strategie in Nederland is gericht op het versterken van haar aanwezigheid om bestaande klanten effectief te bedienen en nieuwe klanten aan te trekken.

SAS: Europese bedrijven zijn positief over hun uitgaven aan CX-technologie

SAS: Europese bedrijven zijn positief over hun uitgaven aan CX-technologie

Bijna de helft van de Europese bedrijven is van plan om meer te investeren in belangrijke CX-technologieën. Deze bedrijven willen hun investeringen in twee jaar tijd van 11% naar 50% verhogen. En 16% verwacht zelfs de uitgaven voor technologieën zoals analytics, personalisatie en slimme assistenten meer dan te verdubbelen.

Magnit benoemt Sam Smith tot nieuwe president voor de EMEA-regio

Magnit benoemt Sam Smith tot nieuwe president voor de EMEA-regio

Magnit (voorheen Brainnet), leverancier van Integrated Workforce Management (IWM) platformen, kondigt aan dat Sam Smith is toegetreden tot het executive leadership team van het bedrijf als president voor de EMEA-regio. In deze rol gaat Smith de aanwezigheid van Magnit in de regio helpen uitbreiden en de voortdurende ontwikkeling van werk vergemakkelijken.