Matrix42 exposant tijdens SITS 2022 in Londen

Matrix42

Softwareleverancier Matrix42 is een van de exposanten tijdens The Service Desk & IT Support Show. Europa’s grootste event voor ITSM- en support professionals vindt plaats op 11 en 12 mei in Londen. John Dillon, Chief Marketing & Product Officer bij Matrix42, verzorgt een uitgebreide inhoudelijke sessie samen met Kevin J. Smith, ESM en ITSM General Manager bij Bright Pattern, Inc.

De opkomst van hybride werken brengt grote veranderingen met zich mee. Dat heeft ook gevolgen voor helpdesk en IT-support. Het team van Matrix42 presenteert tijdens het event (op stand 273) alle ins en outs over het toonaangevende Enterprise Service Management Platform. Leer hoe u complexe serviceworkflows kunt automatiseren, CMDB-beheer kunt standaardiseren, de efficiëntie van IT-teams kunt vergroten en waardevolle IT-kosten kunt besparen. Laat u bijpraten over de kansen voor AI, automatisering, ITIL, het verhogen van de klant- en werknemerservaring en self service.

Op de tweede dag van het event – woensdag 12 mei om 15.00 uur – staat een inhoudelijke presentatie op het programma van John Dillon, sinds begin dit jaar Chief Marketing & Product Officer bij Matrix42. Hij zal op het podium vergezeld worden door Kevin J. Smith, ESM en ITSM General Manager bij Bright Pattern, Inc., leverancier van omnichannel communicatiesoftware. Het AI-platform van Bright Pattern maakt het voor gebruikers van Matrix42-oplossingen mogelijk om te communiceren via tal van digitale kanalen, waaronder chat, SMS, MMS, email, telefoon en messengers.

'From IT operations to AI operations'

De titel van de sessie is: From IT operations to AI operations - Your booster to digital transformation. Hoe breng je de kosten voor IT flink omlaag? Hoe verhoog je de productiviteit van je medewerkers en zorg je voor een betere werknemers- en klantervaring? En hoe kunnen geautomatiseerde kostenvoorspellingen worden gedaan? 

Kijk voor meer informatie over het event en voor het maken van een afspraak met het team van Matrix42 hier

 
Meer over
Lees ook
Visma: 150.000 nieuwe klanten, acht overnames en een record ARR van 2,4 miljard euro

Visma: 150.000 nieuwe klanten, acht overnames en een record ARR van 2,4 miljard euro

Een recordaantal van 150.000 nieuwe klanten sloot zich gedurende het kwartaal aan bij Visma, wat betekent dat Visma nu bedrijfskritische software levert aan 1,8 miljoen klanten in de private en publieke sector.

Sora: een historische ontwikkeling, maar mét beveiligingsrisico’s

Sora: een historische ontwikkeling, maar mét beveiligingsrisico’s

De introductie van Sora door OpenAI markeert een mijlpaal in videobewerking. De revolutionaire technologie is opwindend, maar roept tegelijkertijd vragen op over de gevolgen van de rol van AI bij het maken van digitale content en cybersecurity.

Starten met AI? Hierom is een datamanagementplatform onmisbaar

Starten met AI? Hierom is een datamanagementplatform onmisbaar

Business AI is momenteel hard aan het uitgroeien tot een van de belangrijkste drivers voor ‘operational excellence’. Toch is AI geen magische oplossing die uit het niets waarde creëert.