Aramco Europe implementeert SAP Intelligent Enterprise

 

Aramco Europe, een overzees filiaal van een van ’s werelds grootste geïntegreerde energie- en chemiebedrijven, heeft de cloudgebaseerde SAP Intelligent Enterprise Suite geïmplementeerd. De nieuwe oplossing verbetert de gebruikerservaring en biedt oplossingen voor finance, humanresourcesmanagement en reis- en onkostenbeheer. Het 'intelligent-enterprisemodel’ van Aramco Europe stelt het bedrijf in staat de efficiëntie van processen te verbeteren en het applicatiebeheer te vereenvoudigen. Robuuste SAP-oplossingen helpen de finance-afdeling van Aramco Europe om vitale functies zoals portefeuillebeheer te stroomlijnen. Ook is het bedrijf hiermee beter in staat om nieuwe technologieën zoals machine learning en geavanceerde analytics toe te passen.
 
 “Als bedrijf zijn we vastbesloten om digitaal te evolueren. Dat doen we met gerenommeerde partners zoals SAP. De oplossingen van SAP stellen ons in staat om onze klanten beter te bedienen en onze werknemers een efficiëntere werkomgeving te bieden”, zegt Talal Al-Marri, President & CEO van Aramco Overseas Company B.V. “Het is een genoegen om te zien hoe Aramco Europe de transformatie naar SAP S/4HANA Cloud in slechts twaalf maanden tot een goed einde heeft gebracht, en dat bijna volledig op afstand”, aldus Peter Maier, President SAP Industries and Customer Advisory. “Aramco Europe is goed gepositioneerd om de beloofde bedrijfs- en werknemersresultaten te leveren.”

 

Lees ook
Universiteit Maastricht implementeert ‘SAP in the cloud’

Universiteit Maastricht implementeert ‘SAP in the cloud’

Digitalisering heeft een grote impact op de organisatie van het universitair onderwijs. Medewerkers van universiteiten verwachten bijvoorbeeld ook ‘op het werk’ de online experience die ze thuis gewend zijn. Verlof aanvragen of een factuur verwerken? Met een paar muisklikken moet het allemaal te regelen zijn. Met SAP S/4HANA Cloud, SAP SuccessFact1

GASSAN maakt winkelervaring persoonlijk met SAP

GASSAN maakt winkelervaring persoonlijk met SAP

Klanten verwachten een zo persoonlijk en relevant mogelijke customer experience. “Onze ambitie is om de behoeften van de klant te begrijpen nog voordat die zich hier zelf bewust van is”, zegt Debora Huisman-Leeser, Chief Creative Officer van GASSAN Diamonds. GASSAN krijgt daarbij de hulp van SAP Emarsys Customer Engagement.

Dynatrace breidt Davis AI uit voor ad-hoc verkennende analyses

Dynatrace breidt Davis AI uit voor ad-hoc verkennende analyses

Dynatrace heeft zijn Davis AI-engine uitgebreid om ontwikkel-, SRE- en IT-teams in staat te stellen ad-hoc, verkennende analyses uit te voeren. Hierdoor kunnen zij de kracht van Dynatrace's causale AI benutten om trends te onderzoeken of potentiële problemen te blokkeren, zoals onverwachte pieken in het netwerkverkeer of prestatievermindering.