THR stroomlijnt orderverwerking voor klanten

THR_kantoor en distributiecentrum (1)

THR, logistieke dienstverlener in de DHZ-branche, heeft voor ZetesMedea Voice gekozen. Daarmee gaat het bedrijf alle orders efficiënter verwerken en de kans op het maken van fouten verder verkleinen. De orderverzamelaars van THR werkten tot nu toe met een polscomputer gecombineerd met een ringscanner. Met ZetesMedea Voice houden ze de handen en ogen vrij, wat tijd bespaart en de kwaliteit van orderpicken verbetert. THR verwacht de efficiency daardoor 10% te kunnen verhogen en de benodigde investering in circa zes maanden terug te verdienen.

Multi-channel orderverwerking

THR levert een groot assortiment producten aan retailers en in opdracht van diverse webshops aan consumenten thuis. Het voorbereiden van voicepicking voor 60 medewerkers is onlangs gestart en de implementatie duurt slechts enkele maanden. "Omdat Zetes al jaren naar tevredenheid de leverancier is van onze huidige scanoplossing, hebben wij het voice- systeem ook bij hen aangeschaft", zegt Jörgen Holtmüller, Manager Operations van THR. ZetesMedea Voice is een ongetrainde oplossing, die zonder registratie van de stemmen van alle operators direct te gebruiken is.

Software-as-a-Service

"Met voicepicking kunnen onze orderverzamelaars meer op alle bestelde producten en de locaties letten en tevens met hun handen vrij werken", vervolgt Holtmüller. "Dat bespaart tijd en voorkomt fouten bij het picken van producten die uit meerdere onderdelen bestaan. Zetes heeft die voordelen binnen ons bedrijf aangetoond en het vervangen van de oude oplossing interessant gemaakt door de voice oplossing in een Software-as-a-Service (SaaS) model aan te bieden."