Stripe start samen met partners onderzoek naar tools voor start-ups

274094_h_ergb_s_gl

Stripe gaat de komende weken onderzoeken welke tools en diensten Nederlandse start-ups gebruiken om hun onderneming zo snel mogelijk op te zetten en te laten groeien. Met dit onderzoek wil Stripe start-ups helpen groeien, door inzicht te bieden in de waarde van deze tools voor zowel bestaande techbedrijven als startende ondernemers.

Voor dit onderzoek werkt Stripe samen met The Next Web, Rockstart, TQ, Startupbootcamp en Prime Ventures.

Dankzij het brede aanbod aan tools en diensten voor onder andere cloudhosting, analytics, CRM en betalingsverwerking is het de afgelopen jaren steeds makkelijker en voordeliger geworden om een start-up te beginnen en op te schalen. Maar tegelijkertijd zien veel startende ondernemers vanwege het grote aanbod door de bomen het bos niet meer. De uitkomsten van het onderzoek moeten deze ondernemers een goed overzicht verschaffen van de beschikbare tools en diensten. De resultaten van zullen op 30 november worden gepresenteerd.

Geïnteresseerden kunnen deelnemen aan het onderzoek via https://stripe1.typeform.com/to/JVQaKs.

Onder de deelnemers verloot Stripe twee toegangskaarten voor The Next Web Conference 2018.

Meer over
Lees ook
Onderzoek Crayon: Economische onzekerheid remt IT-investeringen van Nederlandse organisaties

Onderzoek Crayon: Economische onzekerheid remt IT-investeringen van Nederlandse organisaties

Uit onafhankelijk onderzoek in opdracht van Crayon, een wereldwijd full-service adviesbureau dat bedrijven helpt met digitale transformatie, blijkt welke impact de wereldwijde economische terugval heeft gehad op de IT-uitgaven van bedrijven. Daarnaast toont het onderzoek “The State of IT Cost Optimization in 2023” waarom zoveel bedrijven moeite he1

Dit zijn volgens Qualtrics de consumententrends van 2023

Dit zijn volgens Qualtrics de consumententrends van 2023

Volgens het 2023 Global Consumer Trends Report van Qualtrics zoeken consumenten in toenemende mate naar menselijk contact in hun interacties met merken. Praten met een behulpzame, empathische servicemedewerker is vandaag de dag belangrijker voor klanten dan een iets kortere wachttijd totdat je geholpen wordt.

Nationale Cybersecurity Monitor 2022

Nationale Cybersecurity Monitor 2022

De laatste cybersecurity monitor dateert van twee jaar geleden, december 2019. In de tussentijd is er veel gebeurd. Heel veel. We hebben een pandemie zien ontstaan en schudden deze nu, twee jaar later, eindelijk van ons af. Inmiddels zijn we alweer een nieuwe grote crisis ingerold, met de invasie van Rusland in de Oekraïne. Is het toeval dat in de1