rb2 Core Connect helpt bedrijven onderscheidende digitale user experiences te creëren door front- en back-end applicaties te integreren

rb2_news_core-connect.png

 

rb2 lanceert Core Connect, een integratielaag waarmee bedrijven bestaande en nieuwe applicaties als een samenhangend geheel kunnen laten functioneren voor hun klanten. Met deze nieuwe oplossing kunnen bedrijven een optimale en unieke user experience creëren voor hun gebruikers en klanten op hun e-commerce, loyalty en subscription platformen.

Consumenten en zakelijke klanten willen een optimale gebruikservaring en continu verrast en geprikkeld worden. Daarom is het tegenwoordig een ‘must’ voor bedrijven om hun digitale platformen voor e-commerce, klantenloyaliteit en subscription voortdurend te blijven doorontwikkelen. Core Connect helpt bedrijven online platformen te ontwikkelen waarbij functionaliteit, snelheid, flexibiliteit en betrouwbaarheid centraal staan.

“Veel bedrijven waar wij mee werken, hebben al systemen die hun bedrijfsprocessen goed ondersteunen. Tegelijkertijd hebben ze digitale groeiambities. Wij willen er daarom voor zorgen dat we hun investeringen in de bestaande systemen beschermen, nieuwe, schaalbare functionaliteit kunnen toevoegen en het meeste halen uit de verschillende technologieën in het applicatielandschap. Dat is precies waar Core Connect voor zorgt,” vertelt Ties Luijendijk, Business Consultant bij rb2.

Veel uitgebreidere mogelijkheden dan bij standaard API’s

Core Connect faciliteert betrouwbare en efficiënte onderlinge communicatie tussen de verschillende systemen en tools. Met deze integratielaag van rb2 zijn de mogelijkheden om front- en backend applicaties te laten samenwerken veel uitgebreider dan het afzonderlijk gebruiken van de  API's die CMS-, PSP-, OMS- en PIM-oplossingen standaard bieden.

“Om aan de wensen van gebruikers te kunnen voldoen én onderscheidend te zijn, kiezen steeds meer bedrijven voor best-of-breed oplossingen. Dan ontkom je er als bedrijf niet aan dat je heterogene tech stack hebt. Met Core Connect kunnen organisaties met de systemen van verschillende softwareleveranciers werken die het beste bij ze passen én deze samenbrengen in een homogene user experience voor hun klanten,” legt Richard Birksteiner, CTO bij rb2.

Meer over
Lees ook
SAP verbetert customer experience en bedrijfsactiviteiten met nieuwe generatieve AI-mogelijkheden

SAP verbetert customer experience en bedrijfsactiviteiten met nieuwe generatieve AI-mogelijkheden

SAP kondigt nieuwe generatieve AI-mogelijkheden aan binnen het SAP CX-portfolio, inclusief de nieuwe generatieve AI-copiloot Joule. Met deze nieuwe mogelijkheden kunnen bedrijven tijdrovende taken automatiseren en gegevens uit het hele bedrijf snel analyseren. Dit levert waardevolle en bruikbare inzichten op die resulteren in intelligente, geperso1

SAP vereenvoudigt cloudadoptie met nieuwe cloudaanbiedingen

SAP vereenvoudigt cloudadoptie met nieuwe cloudaanbiedingen

SAP introduceert de 2023 release van SAP S/4HANA Cloud, private edition. Ook brengt het technologiebedrijf een ‘premium plus package’ en een conversie- en moderniseringsprogramma voor RISE with SAP op de markt.

SAP kent Best of Customer Success 2023 Awards toe aan Hunkemöller, OCI en Versuni

SAP kent Best of Customer Success 2023 Awards toe aan Hunkemöller, OCI en Versuni

SAP heeft gisteren zijn Best of Customer Success Awards 2023 uitgereikt. De winnaars zijn klanten die het afgelopen jaar uitblonken in het plannen en uitvoeren van hun SAP-implementaties en daardoor meetbare voordelen hebben behaald.