Personio organiseert H.U.G. Digital 2021: het virtuele HR-event

Personio-logo-695-395

Personio organiseert op 18 en 19 mei de tweede editie van H.U.G.* Digital, een van de grootste virtuele HR-events van Europa. Dit gratis live event geeft antwoorden op de belangrijkste vragen van HR over tal van onderwerpen, van hybride werkmodellen, medewerkerswelzijn en agile HR tot diversiteit, inclusie, duurzaamheid en nog veel meer. Deelnemers kunnen rekenen op twee volle dagen met presentaties door experts, interviews, paneldiscussies, workshops, etc. Ze bieden diepgaande kennis, waardevolle inzichten en bruikbare strategieën rond de ‘future of work’. Daarnaast zijn er ruime mogelijkheden om te netwerken en zijn er leuke specials, zoals yogasessies, kooklessen en pubquizzen.

 

Tot de sprekers behoren diverse HR-experts en -leiders, waaronder Alexander Westerdahl (VP HR Research and Development, Spotify), Asif Sadiq MBE (Vice President en Global Head of D&I, adidas), Daniel Illes (Head of People, Vinted), Annika in der Beek (Director HR & Organizational Development, About You), Hamira Riaz (VP Strategic Leadership, VOLVO Group), Janina Nakladal (Director of Sustainability, Celonis), and Chloe Palmer (Head of People, Accel).

 

Dit internationaal event met ruim 6.000 deelnemers, 50 sprekers en 30 sessies wordt zowel in het Duits als in het Engels gehouden. Het Engelstalige programma wordt gemodereerd door drievoudig ondernemer en vijfvoudig TEDx-spreker <>Daniel Ramamoorthy (bekend als ‘DanRam’).

 

Hanno Renner, co-founder en CEO van Personio: Gezien het succes van ons event van vorig jaar hebben we grote plannen voor H.U.G. Digital 2021. H.U.G. draait volledig om de uitdagingen en kansen voor HR, om verrassende formats en om het opbouwen en leren van de HR-community. De manier waarop we werken is aan het veranderen en dat betekent dat we ook op een andere manier moeten gaan leren over die nieuwe manieren van werken. Dat betekent voor ons een high-impact, onconventioneel event dat internationale HR-professionals uit iedere industriesector en van ieder niveau bij elkaar brengt. Allemaal erop gericht om met succes de uitdagingen van vandaag en morgen aan te gaan.”

 

Voor meer informatie over H.U.G. Digital en registratie: <>https://hug.personio.com/h-u-g-digital/ 

 

* H.U.G.: ‘High-impact Unconventional Gathering’.

 

Lees ook
Zoho groeit flink in Nederland en investeert in de lokale markt

Zoho groeit flink in Nederland en investeert in de lokale markt

Zoho zet haar opmars in Nederland voort. Het bedrijf boekte een omzetgroei van 40% ten opzichte van het vorige boekjaar en investeerde het afgelopen jaar fors in personeel. Zoho’s strategie in Nederland is gericht op het versterken van haar aanwezigheid om bestaande klanten effectief te bedienen en nieuwe klanten aan te trekken.

Britse supermarktketen Asda transformeert transportactiviteiten

Britse supermarktketen Asda transformeert transportactiviteiten

Dassault Systèmes gaat Asda, de op twee na grootste supermarktketen in het Verenigd Koninkrijk, helpen om de transportactiviteiten te transformeren. Asda zal hiertoe gebruikmaken van de krachtige plannings- en optimalisatiemogelijkheden van Dassault Systèmes. Hierdoor wordt de efficiëntie en de duurzaamheid verder verbeterd en kan Asda op eenvoudige...

Magnit benoemt Sam Smith tot nieuwe president voor de EMEA-regio

Magnit benoemt Sam Smith tot nieuwe president voor de EMEA-regio

Magnit (voorheen Brainnet), leverancier van Integrated Workforce Management (IWM) platformen, kondigt aan dat Sam Smith is toegetreden tot het executive leadership team van het bedrijf als president voor de EMEA-regio. In deze rol gaat Smith de aanwezigheid van Magnit in de regio helpen uitbreiden en de voortdurende ontwikkeling van werk vergemakkelijken.