Partnership Freshworks en SMC Consulting biedt oplossingen voor optimale customer engagement

SMC-Consulting-600300

SMC Consulting, een nichespeler gespecialiseerd in klantbinding, informatiebeveiliging en data science, gaat een partnership aan met Freshworks, het softwarebedrijf voor klantenbetrokkenheid dat bedrijven helpt klanten voor het leven te behouden. Met deze samenwerking bieden Freshworks en SMC Consulting softwareoplossingen voor bedrijven in de Benelux, om hun customer engagement te optimaliseren gedurende de gehele customer journey.

SMC Consulting helpt bedrijven om in het digitale tijdperk de relatie met hun klanten te onderhouden en uit te bouwen. De SaaS-producten van Freshworks bieden een 360-graden beeld van de klant, dat bedrijven helpt om de engagement bij marketing, sales en support te verhogen. Deze producten zijn klaar voor gebruik, gebruiksvriendelijk en kennen een bijzonder snelle ROI. 

"Freshworks biedt enorm veel voordelen: de implementatie-, integratie- en adoptietijd worden gehalveerd ten opzichte van concurrerende producten”, aldus Emmanuel Yazbeck, Executive Partner en oprichter bij SMC Consulting. “De Total Cost of Ownership is nog een extra reden voor bedrijven om over te stappen naar Freshworks-producten. We nodigen iedereen uit om een gratis proefversie te starten of een demo te plannen met een van onze specialisten.”

Krish Ramachandran, Director of Partnerships, Europe bij Freshworks, vult aan: "We breiden continu ons partnernetwerk in Europa uit, zodat we ons steeds groeiende productportfolio beter kunnen aanbieden en uitrollen. We zijn onzettend blij met SMC Consulting als partner, en kijken ernaar uit om onze positie in België te versterken en daarnaast verder uit te breiden naar nieuwe gebieden, zoals Luxemburg. De waardevolle ervaring van SMC Consulting in combinatie met het intuïtieve productaanbod van Freshworks helpt de markt om klanten voor het leven te winnen.”

Raymond Hüner, General Manager Benelux en Nordics bij Freshworks: "SMC Consulting heeft een sterke reputatie opgebouwd op het gebied van klantenbetrokkenheid. Ze staan bekend zeer selectief te zijn bij de keuze van hun partners, omdat de behoefte van de klant altijd voorrang heeft boven de verkoop van een product. Daarom zijn we extra trots dat SMC Consulting Freshworks vertrouwt om haar klanten verder te helpen op het gebied van customer engagement.”

Lees ook
Slimme coronacheck helpt werkgevers en werknemers

Slimme coronacheck helpt werkgevers en werknemers

Een medewerker heeft klachten: wat moet ik doen? Een vraag die veel werkgevers zich vaak stellen. Omdat er meer is dan testen alleen, is er nu een intelligente vragenlijst die binnen enkele minuten een verantwoord advies geeft op basis van de relatie tussen bron- en contactonderzoek, risicofactoren en symptomen van een persoon. Daartoe doorloopt de...

Nieuwe Cisco AI-innovaties verbeteren de thuiswerkervaring en helpen bedrijven bij het plannen van een veilige terugkeer naar kantoor

Nieuwe Cisco AI-innovaties verbeteren de thuiswerkervaring en helpen bedrijven bij het plannen van een veilige terugkeer naar kantoor

De pandemie heeft de manier waarop we werken drastisch veranderd en dat geldt ook voor hoe we ons voelen om terug te gaan naar kantoor. Volgens een nieuw wereldwijd onderzoek voelt 95% van de werknemers zich ongemakkelijk om weer naar kantoor te gaan, gezien de huidige gezondheidscrisis

Missing Piece trekt investeerder aan voor volgende groeifase

Missing Piece trekt investeerder aan voor volgende groeifase

Missing Piece B.V. (‘Missing Piece’) sluit zich aan bij Total Specific Hosting B.V. (‘TSH’), de leidende groep samenwerkende Nederlandse ICT-outsourcing bedrijven. Als onderdeel van TSH krijgt Missing Piece toegang tot kennis en permanent kapitaal om de volgende groeifase vorm te geven.