Now Platform Tokyo release van ServiceNow ondersteunt transformatie in complexe macro-omstandigheden

servicenow600383

ServiceNow kondigt de Now Platform® Tokyo release aan, ontworpen om organisaties te helpen bij het aangaan van complexe, zakelijke uitdagingen in onzekere macro-economische tijden. De ServiceNow Tokyo release is specifiek ontwikkeld om betere klant- en werknemerservaringen te bieden, automatisering te versnellen en het vertrouwen hierin te vergroten.

 
Volgens de 2022 IDC CEO Survey[1] ziet 95% van de CEO’s de noodzaak van een digital-first strategie en is het merendeel van de organisaties al bezig met de uitvoering van deze strategie. De reden voor deze focus is duidelijk: digitaal gedreven organisaties kennen een twee keer zo hoge omzetgroei als niet-digitale organisaties, zo blijkt uit onderzoek door Valoir Research[2]. De nieuwe digital-first en volledig geïntegreerde workflow automatiseringsoplossingen in de Tokyo release vergroten de kracht van het Now Platform om naadloze ervaringen te creëren, bieden doorlopend toegevoegde waarde door innovaties op schaal mogelijk te maken en bieden werknemers de mogelijkheid hun beste werk te leveren.
 
“Onze ServiceNow Tokyo platform release biedt klanten precies waar ze op dit moment behoefte aan hebben: nieuwe oplossingen die direct toegevoegde waarde bieden, eenvoudig te implementeren zijn en helpen om met minder meer voor elkaar te krijgen,” zegt CJ Desai, chief operating officer bij ServiceNow. “Nu is niet de tijd om te experimenteren. Een platform voor digitale business is de enige manier om buitengewone ervaringen te creëren, nieuwe waarde te ontwikkelen en transformatie te versnellen zodat organisaties zich kunnen focussen op groei in onze digital-first wereld.”
 
Meer waarde dankzij speciale oplossingen
Het compliance- en risk managementlandschap is complexer dan ooit, om klanten te helpen de hele organisatie wendbaarder en weerbaarder te maken lanceert ServiceNow nieuwe toepassingen die meer waarde halen uit tech-investeringen voor CFO’s, COO’s en duurzaamheidsteams door complexe supply chains te vereenvoudigen, assetbeheer te automatiseren en meetbare duurzaamheidsgegevens op investeerdersniveau te bieden.
  • Enterprise Asset Management (EAM) automatiseert de volledige levenscyclus van fysieke assets, van planning tot afschrijving voor sectoren zoals de zorg, financiële dienstverlening, retail, maakindustrie en publieke sector. De oplossing helpt kosten te verminderen, beperkt risico’s en maakt een betere strategische planning mogelijk door een overzicht te bieden van alle assets binnen de organisatie. Daarnaast verbetert het de voorraadniveaus en kunnen voorraden efficiënter worden beheerd zodat bestaande assets beter benut worden en de levensduur van assets wordt verlengd.
  • Supplier Lifecycle Management (SLM) stelt organisaties in staat om traditionele interacties met leveranciers, die veelal plaatsvinden via e-mail en spreadsheets, te veranderen in moderne, digitale ervaringen. Hierdoor kunnen teams kosten besparen en hun talent richten op het bouwen van een robuust, divers en kwalitatief leveranciersbestand. Met SLM maken leveranciers gebruik van selfservice-ervaringen voor het inschakelen van hulp waarbij verzoeken automatisch toegewezen worden aan het verantwoordelijke team.
  • Environmental, Social, and Governance (ESG) Management is vernieuwd om bedrijven de mogelijkheid te bieden om in één end-to-end-oplossing ESG-doelen en -KPI’s op te stellen, vast te leggen en prestaties bij te houden, auditgegevens te verzamelen en valideren, en toelichtingen op te stellen die in lijn zijn met ESG reporting-frameworks. Belangrijke mogelijkheden zijn onder meer het bijhouden van de uitstoot van broeikasgassen en een innovatieve gebruikerservaring die bedrijven helpt om efficiënt te voldoen aan de voorwaarden voor ESG-data. ServiceNow werkt samen met DXC Technology, Emissionsbox, Fujitsu, LTI, Mindtree, NTT Data Corporation en RSM US LLP om het bereik van ESG Management binnen de markt te vergroten en de mogelijkheden verder uit te breiden.
Lees hier meer over deze nieuwe oplossingen die meer waarde uit tech-investeringen halen.
 
Grotere betrokkenheid en productiviteit
Meer dan ooit is het behoud van personeel belangrijk. Betrokken, productieve en bevoegde werknemers dragen sterk bij aan klant- en bedrijfssucces. De Tokyo release helpt organisaties werknemers te voorzien van tools die talentontwikkeling en retentie verbeteren, en daardoor voordelen bieden voor de hele organisatie:
  • Manager Hub verlicht de grootste zorgen van managers, zoals burnouts en de toenemende druk om werknemers en teams op afstand tevreden en betrokken te houden. Het is de plek voor managers om werknemerstrajecten te evalueren en te beoordelen, en om verzoeken af te handelen, terwijl ze er ook gepersonaliseerde bronnen en trainingen kunnen vinden die hen helpen bij het ontwikkelen van hun leiderschapskwaliteiten. Manager Hub is beschikbaar via Employee Center voor desktop en mobiel.
  • Admin Center – onderdeel van ServiceNow Impact – biedt systeembeheerders de mogelijkheid om eenvoudig ServiceNow-oplossingen te vinden, installeren en configureren via een selfservice-ervaring. De nieuwe Adoption Blueprint raadt beheerders applicaties aan op basis van de volwassenheid van de instellingen, het geeft beter inzicht in applicatiemachtigingen en biedt eenvoudigere installatie en configuratie van applicaties – allemaal vanuit hun bestaande toepassingen.
  • Issue Auto Resolution for Human Resources breidt de mogelijkheden van Issue Auto Resolution for ITSM uit naar HR. De oplossing bevat natural language understanding (NLU) om verzoeken te analyseren en selfservice-content te bieden die beschikbaar is via de kanalen waar de werknemers ook zijn, denk aan Microsoft Teams, SMS en e-mail. Ook worden urgente HR-zaken opgemerkt en toegewezen aan een gekwalificeerde medewerker wanneer meer ondersteuning nodig is.
Lees hier meer over deze nieuwe oplossingen voor meer betrokkenheid en hogere productiviteit.
 
Betere data en meer vertrouwen voor operations en security
Gartner® verwacht dat de uitgaven voor software-infrastructuur in segmenten als PaaS, cloud management en security naar een dubbel percentage groeien tot een gezamenlijk bedrag van meer dan $120 miljard in 2026.[3] Tegelijkertijd is het beschermen van gegevens en bedrijfskritische applicaties complexer dan ooit in een steeds geavanceerder dreigingslandschap. ServiceNow legt de lat hoger voor datasecurity en -inlichtingen met nieuwe toepassingen die security-implementaties in de hele organisatie ondersteunen.
  • ServiceNow Vault beschermt bedrijfskritische ServiceNow-applicaties door het gebruik van hoogwaardige platform-privacy en beveiligingsmaatregelen. Door het toepassen van flexibel key management en gegevensclassificatie om data anoniem te maken, biedt Vault organisaties de mogelijkheid om vertrouwelijke data te beschermen en beter te voldoen aan wettelijke regelgeving via versleuteling op het platform. Vault biedt organisaties eveneens de mogelijkheid om hun platform-security te verbeteren door het beheer en de bescherming van machine-credentials te vereenvoudigen en door de authenticiteit en integriteit van code te valideren die in de MID Server wordt ingevoerd, om de kans te verkleinen dat er kwaadaardige code wordt ingevoerd. Tot slot stelt Vault organisaties in staat om hun ServiceNow-systeem en -applicatielogs vrijwel realtime ‘as a service’ op schaal te exporteren.
Lees hier meer over deze nieuwe operations- en security-oplossingen.
 
Organisaties zoals Blackhawk Network, DNB Bank, First Solar, Fruit of the Loom, Orange Business Services en University of California Irvine benutten al de voordelen van het ServiceNow platform.
Meer over
Lees ook
SAP vereenvoudigt cloudadoptie met nieuwe cloudaanbiedingen

SAP vereenvoudigt cloudadoptie met nieuwe cloudaanbiedingen

SAP introduceert de 2023 release van SAP S/4HANA Cloud, private edition. Ook brengt het technologiebedrijf een ‘premium plus package’ en een conversie- en moderniseringsprogramma voor RISE with SAP op de markt.

SAP kent Best of Customer Success 2023 Awards toe aan Hunkemöller, OCI en Versuni

SAP kent Best of Customer Success 2023 Awards toe aan Hunkemöller, OCI en Versuni

SAP heeft gisteren zijn Best of Customer Success Awards 2023 uitgereikt. De winnaars zijn klanten die het afgelopen jaar uitblonken in het plannen en uitvoeren van hun SAP-implementaties en daardoor meetbare voordelen hebben behaald.

SAP introduceert nieuwe generatieve AI-innovaties

SAP introduceert nieuwe generatieve AI-innovaties

SAP lanceert nieuwe AI- en gebruikerservaringsinnovaties binnen zijn uitgebreide oplossingen voor uitgavenbeheer en bedrijfsnetwerken waarin bedrijven kunnen samenwerken, transacties kunnen uitvoeren, en informatie kunnen delen. Hiermee kunnen gebruikers de kosten beheersen, risico's verminderen en productiviteit verbeteren.