Nederlandse consument experimenteert met nieuwe identificatiemethoden
Nederlanders staan open voor nieuwe, innovatieve manieren om hun identiteit aan te tonen. Dit blijkt uit Battle to Onboard, een groot Europees onderzoek van Signicat onder ruim 7600 consumenten van financiële producten zoals een bankrekening of hypotheek. Identificatie met behulp van een digitale identiteit zoals iDIN heeft echter nog altijd de voorkeur.
Consument wil zelf kiezen
Battle to Onboard
Lees ook
Cryptshare en Spryng kondigen samenwerking aan
SMS gateway provider Spryng en Cryptshare, maker van versleutelde communicatie oplossingen, zijn verheugd om hun nieuwe technologische samenwerking aan te kondigen. Door de SMS-gateway te verbinden met Cryptshare zijn wachtwoorden voor versleutelde e-mails en bestanden op een gebruiksvriendelijke manier via SMS te verzenden
ProctorExam maakt tijdens COVID-19 meer dan twee miljoen thuisexamens mogelijk
ProctorExam, het grootste, online proctoringbedrijf in Europa en wereldleider op het gebied van flexibele SaaS-proctoringtechnologie, maakt tijdens COVID-19 meer dan twee miljoen thuisexamens mogelijk. Die toetsen hadden anders niet kunnen plaatsvinden.
Het security-draaiboek in tijden van een pandemie
Een gedegen cybersecurity-aanpak was al lastig voordat we te maken kregen met corona. Maar dat werknemers door COVID-19 massaal vanuit huis gingen werken, heeft het er niet eenvoudiger op gemaakt. Werknemers gingen vaak ook aan de slag op hun privé-devices en gebruikten hiervoor hun thuisnetwerk