hallo, versterkt positie op gebied van moderne werkplek door overname New Media 2Day

nm2d-400200

De ICT-familie van hallo, wordt vandaag uitgebreid met New Media 2Day (NM2D). Met deze overname wordt het hallo, ICT aanbod verder versterkt en een nieuwe locatie toegevoegd om MKB-ondernemers in de Amsterdam regio lokaal te kunnen bedienen.

Vanuit Amsterdam-Noord is NM2D uitgegroeid tot één van de toonaangevende specialisten op het gebied van de moderne werkplek. Met 5 Microsoft Gold (en 3 zilveren) competenties is NM2D ook één van de hoogst gecertificeerde Microsoft Cloud partners in het MKB-segment. De manier waarop zowel NM2D als hallo, zich naar de markt presenteren lijkt veel op elkaar: een uitstekende klantbeleving staat bij beiden centraal en vormt daarmee ook een vruchtbare basis voor de samenwerking.

Thijs Parée, oprichter van NM2D: “In 2012 hebben we de keuze gemaakt om Microsoft Cloud technologie toegankelijk te maken voor de ondernemer door in duidelijke en transparante taal te vertellen wat de moderne werkplek voor de ondernemer kan betekenen. Onze ambitie was en is om deze diensten landelijk aan te bieden, maar wel altijd dichtbij de ondernemer te blijven, zowel in afstand als in wijze van benadering. De visie van hallo, sluit naadloos aan bij die van NM2D. Door aan te sluiten bij hallo, kunnen wij onze ambitie waarmaken.”

Barry Wissink, directeur van hallo, vult aan: “Wij heten onze NM2D collega’s van harte welkom en kijken uit naar het toevoegen van hun competenties aan de groep. Met de kennis en ervaring van het NM2D team op het gebied van Microsoft en productiviteit kunnen we MKB-ondernemers in Nederland nog beter ondersteunen in het digitaal ondernemen.”

Lees ook
Streamingplatform WaterBear benut SAP Emarsys

Streamingplatform WaterBear benut SAP Emarsys

Hoe zorg je ervoor dat abonnees na het kijken van een indrukwekkende documentaire een petitie ondertekenen? Of bijvoorbeeld doneren aan een goed doel? Met behulp van onder andere SAP Emarsys zet WaterBear geïnspireerde kijkers aan tot actie.

IMPACT 1000 Bluetooth-headsets van EPOS beschikbaar in Nederland

IMPACT 1000 Bluetooth-headsets van EPOS beschikbaar in Nederland

EPOS kondigt aan dat de IMPACT 1000, een on-ear, toekomstbestendigeBluetooth-headset, verkrijgbaar is in Nederland. De IMPACT 1000 is ontworpen voor professionals die waarde hechten aan heldere communicatie en die tijdens online vergaderingen optimaal geconcentreerd willen blijven – zelfs in lawaaiige omgevingen.

Versuni migreert naar 'wall-to-wall' SAP-omgeving in slechts 18 maanden

Versuni migreert naar 'wall-to-wall' SAP-omgeving in slechts 18 maanden

Na de verkoop van Domestic Appliances door Koninklijke Philips in 2021, begon het nieuwe zelfstandige bedrijf Versuni aan een reis om in slechts 18 maanden tijd een geheel nieuw technologielandschap te creëren. Met RISE with SAP en Tata Consultancy Services (TCS) als strategische partner slaagde Versuni erin om in 55 landen op tijd te migreren naa1