GTT lanceert Cloud Connected PSTN-dienst voor Cisco Webex op wereldwijde Tier 1 IP-netwerk

gtt logo

GTT Communications, Inc. toonaangevende internationale leverancier van cloud networking voor multinationals, kondigt vandaag de lancering aan van zijn Cloud Connected PSTN-dienst voor Cisco Webex Calling. Cloud Connected PSTN biedt toegang tot de Cloud Webex Calling-dienst middels SIP-trunking van GTT en zorgt voor een volledige beveiliging via het wereldwijde Tier 1 IP-netwerk van GTT.

GTT biedt enterprises PSTN-toegang voor Cisco Webex, zodat zij kunnen vergaderen en samenwerken op één wereldwijd platform, door verschillende communicatiemogelijkheden te integreren. Het volledige aanbod aan enterprise-communicatiediensten van GTT ondersteunt PSTN-gesprekken, gespreksafgifte, doorkiesnummers en noodhulpdiensten. Met een eenvoudig, op gebruik gebaseerd belmodel en een kaartmodel met vast tarief is deze oplossing kosteneffectief en eenvoudig te beheren.

“GTT is één van de weinige leveranciers die een wereldwijde SIP-trunking oplossing voor Cisco Webex Calling biedt die geschikt is voor grote enterprises, omdat we meerdere redundante session border controllers wereldwijd verbinden via ons Tier 1 IP-netwerk”, zegt Don MacNeil, COO bij GTT. “Dit verzekert betere en veiligere prestaties voor enterprises die van legacy-systemen willen overstappen op Cisco Webex Calling. Het is een ideale oplossing voor bedrijven die op zoek zijn naar de eenvoud die komt bij het outsourcen van hun wereldwijde voice-systemen bij een enkele, hoogwaardige partner.”

Ga voor meer informatie naar https://www.gtt.net/us-en/services/ccp-for-cisco-webex-calling

Meer over
Lees ook
Renault en Dassault Systèmes versterken samenwerking: autoconcern kiest wereldwijd voor 3DEXPERIENCE-platform

Renault en Dassault Systèmes versterken samenwerking: autoconcern kiest wereldwijd voor 3DEXPERIENCE-platform

De Renault Group en Dassault Systèmes geven een impuls aan hun al 20 jaar bestaande samenwerking. Renault gaat wereldwijd standaardiseren op het 3DEXPERIENCE-platform voor het ontwikkelen van nieuwe producten en diensten op het gebied van mobiliteit. Deze samenwerking vormt een belangrijke basis voor het ‘Renaulution’ geheten strategische plan van1

Snom vindt de telefoon opnieuw uit

Snom vindt de telefoon opnieuw uit

Heeft de klassieke kantoortelefoon zijn tijd gehad?? Deze gedachte wordt de laatste jaren vaak geuit. De reden voor deze indruk ligt ongetwijfeld in het vaak lompe ontwerp van de toestellen en het gebrek aan functies of beter in het feit dat er geen rekening wordt gehouden met de huidige behoeften van de gebruikers.

DSM verbetert klantervaring met SAP Commerce Cloud

DSM verbetert klantervaring met SAP Commerce Cloud

De end-of-life van een vijftien jaar oude besteltool was voor DSM Nutritional Products het uitgelezen moment om de klantbeleving in het onlinedomein volledig te herzien. Samen met partner Accenture Interactive werd een nieuwe portal gerealiseerd op basis van SAP Commerce Cloud. Een portal die het eenvoudiger maakt om zaken te doen met DSM, en de k1