Drie keer meer klantwaarde

pixabay business

IFS lanceert in het kader van waardecreatie voor klanten diverse nieuwe services, die zijn ontwikkeld om te voorzien in voorspelbare kosten, tijdlijnen en zakelijke resultaten. 

Softwareleveranciers hebben tot nu weinig aandacht besteed aan het belang van klantsucces nadat software in gebruik is genomen. IFS erkent dat software de meeste impact heeft als een organisatie er alles uit haalt gedurende de gehele levenscyclus. Daarom lanceert het bedrijf nieuwe diensten die speciaal zijn ontwikkeld om klanten te helpen bij het maximaal benutten van hun software. Deze services zijn een aanvulling op het groeiende partner-ecosysteem en bedoeld om klantsucces structureel te waarborgen. 

IFS creëerde gedifferentieerde oplossingen die inspelen op de eisen van ieder type organisatie – van wereldwijde multinationals die samenwerking zoeken met een apart klantsuccesteam tot aan middelgrote bedrijven die het juiste applicatiemanagement en de juiste support (applicatiebeheer) op dagelijkse basis nodig hebben. 

De nieuwe diensten bouwen voort op de Gold- en Platinum-support van IFS en omvatten IFS Select, IFS Success, en IFS Tools & Methodologies. Afhankelijk van het vereiste niveau van proactiviteit en focus op zakelijke uitkomsten kan een klant kiezen voor de best passende dienst. 

IFS Select

  • IFS Select is de ultieme supportdienst van IFS en biedt een holistisch raamwerk voor klanten die IFS centraal in hun business-strategie plaatsen.
  • IFS ondersteunt ieder element van de bedrijfsvoering van de klant proactief door datagedreven besluiten op basis van realtime data mogelijk te maken. Daarnaast voorziet IFS in continue business-support, on-site enterprise-architecten, IT-changemanagement en alles daar tussenin.
  • IFS Select stelt klanten in staat om te excelleren in alle facetten van de bedrijfsvoering, waarbij de strategieën van de twee organisaties met elkaar in lijn zijn en er sprake is van maximale waarde in alle fasen van de levenscyclus.

IFS Success 

IFS Success biedt een services-raamwerk dat klanten in staat stelt om de op resultaten gebaseerde service-componenten te kiezen die relevant zijn voor hun zakelijke prioriteiten. De vier pilaren van IFS Success zijn:

  • Value Assurance: Biedt inzicht in de verwachte waarde en in de praktische initiatieven die nodig zijn om die waarde te behalen.
  • AMS (Application Management Services): Operationeel en expert-applicatiebeheer met continue toegang tot top-experts van IFS en snelle response en probleemoplossing voor iedere IFS-gerelateerde vraag.
  • Safeguarding: Biedt klanten brede keus uit een breed netwerk van partners van system integrators en changemanagement-specialisten tot aan kleine, gespecialiseerde partijen. IFS biedt een gestructureerde overeenkomst met waarborgen voor de resultaten.
  • Customer Success Management: Klanten die gebruikmaken van twee of meer van de bovengenoemde componenten kunnen rekenen op een proactieve aanpak van IFS met betrekking tot continue verbetering en uitgebreide supportmodellen. 

IFS Tools & Methodologies 

IFS blijft de manier waarop de software wordt geïnstalleerd en gebruikt optimaliseren. De IFS-methodologie is uitgebreid met middelen om waarde te creëren na het livegaan van de software en om in te spelen op de veranderende eisen van de klant. Daarnaast is er fors geïnvesteerd in de IFS Solution Composer om de IFS-oplossingen te visualiseren. Verder helpen de IFS Industry Accelerators klanten bij het sneller en beter adopteren van de software op de meest kosteneffectieve manier. Veel klanten hebben al geprofiteerd van significante reducties in tijd, kosten en van een hogere return on investment. 

“Onze focus ligt, zoals altijd, op het versnellen van de time to value voor onze klanten”, zegt Stefano Mattiello, senior vicepresident van IFS. “Daarnaast willen we onze uitdagende klanten in hun kracht zetten, zodat ze hun bedrijfsvereisten op elkaar kunnen afstemmen op basis van services waarmee ze incrementele waarde uit hun IFS-oplossingen kunnen halen, die verder gaat dan de implementatie. We bieden daarom een holistische set van services die het creëren van waarde binnen de volledige levenscyclus mogelijk maakt. Dit is een duidelijk signaal dat we volledig op onze klanten zijn gericht en voor hen meer zakelijke voordelen willen genereren.”