Centric verbetert klantervaring met Talkdesk Cloud Contact Center van ViPcom

vipcom_logo

Centric neemt deze maand Talkdesk in gebruik. Dit contactcenter wordt geleverd door ViPcom en biedt Centric de mogelijkheid de service verder te verbeteren en te personaliseren.

Het Talkdesk-platform biedt uitgebreide functies voor telefonie, e-mail en chat. Ook biedt het nieuwe mogelijkheden op het gebied van Artificial Intelligence voor geavanceerde personalisatie, medewerker-ondersteuning en real-time analytics. Het contactcenter is flexibel en schaalbaar, waardoor Centric nu en in de toekomst kan inspelen op veranderende behoeften.

Met de implementatie van Talkdesk vervangt Centric het huidige on-premise contactcenter, dat ook door ViPcom werd geleverd.

Koppeling ServiceNow

Centric koppelt Talkdesk aan de Customer Service Management (CSM) module van ServiceNow. Deze integratie helpt Centric bij het automatiseren en beheren van IT- en bedrijfsprocessen. Bijvoorbeeld IT-servicebeheer, HR en klantenservice. Hiermee creëert Centric één geïntegreerd dienstverleningsplatform dat continu doorontwikkeld wordt.

Sander Bernardus, manager Workplace Management & Support bij Centric: “Door de jarenlange samenwerking met ViPcom bieden wij de beste dienstverlening aan onze klanten. Met de implementatie van Talkdesk binnen onze servicedesk bedienen wij de medewerkers van onze klanten op een gepersonaliseerde en efficiënte manier."

Robert Ardon, salesmanager bij ViPcom, zegt: “Efficiëntieverbetering en Waarde creatie” blijven de gezamenlijke speerpunten van Centric en ViPcom in de komende jaren."

Bezoek de website www.vipcom.nl voor meer informatie over Talkdesk.

Meer over
Lees ook
Boels harmoniseert bedrijfsprocessen met SAP S/4HANA

Boels harmoniseert bedrijfsprocessen met SAP S/4HANA

Hoe absorbeer je als organisatie snelle groei en zorg je ervoor dat al je klanten een uniforme digitale ervaring hebben? Boels Rental implementeerde samen met zijn partners PwC en Aiden de ERP-software SAP S/4HANA, en legde daarmee het fundament voor de harmonisatie van zijn interne processen.

Schleswig-Holstein: open-source is de basis voor digitale soevereiniteit

Schleswig-Holstein: open-source is de basis voor digitale soevereiniteit

De regering Schleswig-Holstein – dat is het deel van Duitsland grenzend aan Denemarken – heeft maandag de open-source strategie bekend gemaakt. In een document van 27 pagina's staat uitgelegd wat men gaat doen en vooral ook waarom. Het heeft alles te maken met digitale soevereiniteit.

SAP versterkt AI-copilot Joule met nieuwe functionaliteiten voor versnellen AI-revolutie

SAP versterkt AI-copilot Joule met nieuwe functionaliteiten voor versnellen AI-revolutie

Tijdens SAP TechEd 2024 heeft SAP nieuwe AI-functionaliteiten aangekondigd voor Joule, de generatieve AI-copilot. Met deze updates kunnen bedrijven AI beter inzetten in hun dagelijkse processen, wat leidt tot meer efficiëntie en verbeterde resultaten.